دیجی سرویس

تعمیرگاه مرکزی جاروبرقی بوش


تعمیرگاه مرکزی جاروبرقی بوش

جاروبرقی یکی از وسایل خانگی مهم است، که این روزها در اکثر منازل وجود دارد. کارخانه‌های گوناگون این دستگاه را در شکل‌های مختلف ساخته و به بازار عرضه می‌کنند. بعضی از این جاروبرقی‌ها دارای کیسه زباله یکبار مصرف می‌باشند، و بعضی دارای کیسه دایمی که قابل تخلیه و استفاده مجدد است.یکی از پرطرفدارترین دستگاه های تمیز کننده جاروبرقی بوش است. این برند آلمانی که سالیان سال است در ایران مخاطبین فراوان دارد امروزه به یکی از ابر قدرت های تولید لوازم خانگی تبدیل شده است.

قبل از تعمیر جاروبرقی بوش مطلع شدن از ایراد آن باعث سریع تر شدن روند تعمیرات می شود. یکی از متداول ترین ایراداتی که برای این دستگاه ها رخ می دهد عدم روشن شدن آن است.

تعمیر جاروبرقی

جارو برقی دستگاهی است که از طریق مکش، کثافات و گرد و غبار را جمع آوری می کند. برخی از این دستگاه ها نیز به وسیله آب کار می کنند. نخستین جاروی برقی توسط فردی به نام آیوز مک گافی اختراع گردید و در ۸ ژوئن ۱۸۶۹ این اختراع در آمریکا به ثبت رسید. با این وجود برخی بر این باورند که سازندهٔ این دستگاه فردی امریکایی به نام دنیل هس می باشد. امروزه تعداد مراکز برای تعمیر جاروبرقی بسیار زیاد شده است، پس در انتخاب این مراکز بیشتر دقت بفرمایید.

تعمیر جاروبرقی در محل

ما برای تعمیر جاروبرقی بوش در محل شما حاضر می شویم تا نیازی به جابجایی دستگاه و مراجعه به نمایندگی نداشته باشید. این کار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما نیز می شود.

به طور تکنسین های تعمیر جاروبرقی این دستگاه ها را به چند نوع تقسیم می کنند:

• خانگی

• هتلی

• تجاری

• نیمه صنعتی

• مکنده صنعتی

سیستمی نیز وجود دارد که یک دستگاه بزرگ و قوی در ساختمان های بزرگ مسکونی، اداری، تجاری و یا کارخانه ها در یک محل ثابت قرار می گیرد که از نقاط مختلف ساختمان دریچه هایی از طریق لوله کشی به آن متصل می شوند. این مدل که با نام جاروی مرکزی مطرح می شود بسیار کاربردی می باشد و همزمان چندین کاربر می توانند از آن استفاده نمایند.

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی دستگاهی بزرگ است که معمولا برای تمیز کردن محل های پر رفت و آمد مانند : مراکز خرید، سینما ها، بیمارستان ها، مساجد و ... از آن استفاده می شود. نحوه عملکرد جاروبرقی صنعتی تقریبا مشابه با نمونه های دیگر است. برای اینکه با نحوه عملکرد آن آشنا شویم بهتر است آن را در غالب یک مثال برای شما توضیح دهیم.

هنگامی که نوشابه را از طریق نی مزه مزه می کنید دارید از ساده ترین مکانیسم مکش استفاده می کنید. مکیدن نوشابه به سمت بالا باعث افت فشار بین پایین و بالای نی می شود. با فشار مایعی که در قسمت پایین نسبت به بالا اتفاق می افتد نوشابه به طرف دهان کشیده می شود.

جاروبرقی صنعتی که با نام دیگر مکنده شناخته شده است دستگاهی است دارای یک مخزن بزرگ که داخل آن به وسیله یک پمپ، خلأ نسبی به وجود می آید که این خلأ ایجاد شده یا فشار منفی مواد را به درون مخزن مکنده هدایت می کند. جاروبرقی صنعتی یک ابزار خوب و کارآمد با کاربردهای گوناگون است که برای نظافت، جمع آوری انواع کثیفی های سخت و توده ای، خاک روبی، و انتقال مواد بکار گرفته می شود. کلیه دستگاه های جاروبرقی در رده های خانگی، تجاری، نیمه صنعتی، صنعتی و صنعتی سنگین کار دارای دو الگوریتم اصلی تحت عنوان قدرت مکش و سرعت مکش هستند و هر چه مقدار قدرت مکش یک جاروبرقی بیشتر باشد توانایی آن در مکش اجناس سنگین با چگالی بالا افزایش می یابد.

هم چنین افزایش نحوه سرعت مکش در این دستگاه ها توانایی مکنده را در جمع آوری ذرات ریز و گرد وغبار گیری بیشتر می کند و سرعت روند نظافت نیز افزایش می یابد. توان و سرعت مکش در هر کدام از رده های جارو برقی متفاوت است و متناسب با نوع به کارگیری دستگاه موتور، فیلتر و پمپ مناسب جهت انجام کار بر روی آن نصب می شود.

با طراحی و تولید انواع متفاوت جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی بسیاری از فرآیندهای نظافتی و انتقال زباله به بیرون از محیط که در قدیم به سختی صورت می گرفت، آسان شده و این ابزار پیشرفته چنین فعالیت هایی را با کیفیت خیره کننده، روند مناسب، سرعت بالا و ضریب ایمنی فوق العاده ای به انجام می رسانند. از دیگر مزیت های جاروبرقی صنعتی این است به دلیل کیفیت عالی قطعات کمتر به تعمیر جاروبرقی احتیاج پیدا می کند و مکنده های آن قابلیت مکش هم زمان مواد جامد و مایع را با هم دارند و بعضی از انواع آن نیز این قابلیت را دارند که مواد را از یکدیگر در مخزن جداگانه ای جدا سازی کرده و به چرخه مصرف بازگردانند. جاروبرقی صنعتی نسبت به سیستم های نظافتی مشابه و یا متد های قدیمی و سنتی مزایای بسیار زیادی دارد و می توان به جمع آوری درست، کامل و بدون نقص مواد، عدم برگشت گرد و خاک و گرد و غبار و ذرات به محیط، بر طرف کردن کامل غبارات سمی و یا مشتعل ، جلوگیری از بازگشت آن ها به محل نظافت شده، حفظ ایمنی اپراتور و دیگر کارکنان، بالا رفتن قابل توجه سرعت عملیات، افزایش بهره وری و بازدهی کاری، بازیابی مواد از بین رفته در حین انجام فعالیت های صنعتی و تولیدی و ... اشاره نمود.

مکانیسم مشابهی در جاروبرقی صنعتی عمل می کند البته عمل آن کمی پیچیده تر است. طراحی آن استاندارد ساده است اما بر گروهی از مبانی فیزیکی برای تمیز کاری موثر متکی است.

جاروبرقی صنعتی ممکن است به مانند یک ماشین پیچیده باشد اما فقط از 6 جز اصلی تشکیل شده است:

پورت مکش که ممکن است شامل لوازم متفاوتی برای تمیز کاری باشند :

• پورت خروجی

• موتور الکتریکی

• فن

• کیسه متخلخل

• مکانی که همه اجزای گفته شده در آن قرار گرفته است.

جاروبرقی بوش

یکی از پرطرفدارترین دستگاه های تمیز کننده جاروبرقی بوش است. این برند آلمانی که سالیان سال است در ایران مخاطبین فراوان دارد امروزه به یکی از ابر قدرت های تولید لوازم خانگی تبدیل شده است.

سازنده جاروبرقی بوش کشور آلمان است. در این دستگاه ها حداکثر قدرت برای کشیدن آشغال ها به داخل برابر 650 وات است و صدای خیلی کمی در هنگام کار از خود تولید می کند.. مصرف انرژی بسیار عالب و سطح مصرف A را دارد جاروبرقی بوش با بیشترین قدرت مکش در عین مصرف کم انرژی تولید و عرضه می شود.

هنگامی که جاروبرقی بوش را به پریز برق وصل می کنید و آن را روشن کنید:

الکتریسیته موتور را به کار می اندازد. موتور به فن وصل شده است که دارای پره های زوایه دار (مانند پروانه هواپیما) است. همانطور که پره های فن می چرخد آنها هوا را به سمت پورت خروجی می برند. اگر عملکرد آن غیر این صورت باشد شما نیاز به تعمیر جاروبرقی دارید.

هنگامی که ذرات هوا رو به جلو حرکت می کنند تراکم ذرات (و بنابراین فشار هوا) در جلوی فن افزایش می یابد و در پشت فن کاهش می یابد.

همانطور که فن دارد حرکت می کند محل عبور جاروبرقی بوش باز باقی می ماند و جریان ثابتی از هوا از طریق پورت ورودی حرکت وارد شده و از پورت خروجی خارج می شود. اما چگونه جریان هوا کثیفی و بقایا را از روی موکت و فرش جمع آوری می کند؟ مبنای کلیدی اصطکاک است.

پریز برق، انرژی مورد نیاز برای موتور الکتریکی را تأمین می کند.

تعمیر جاروبرقی بوش

تعمیر جاروبرقی بوش تخصص شرکت تعمیرات لوازم خانگی دیجی سرویس می باشد. ما برای این کار از کلیه قطعات اورجینال و اصلی برند بوش استفاده می کنیم و در صورت خرابی مجدد آن در طول یک سال، تعویض قطعه معیوب را به صورت رایگان انجام می دهیم.

در زیر به ادامه چگونگی کارکرد جاروبرقی بوش می پردازیم.

در یک جارو برقی معمولی، برق مورد نیاز موتور الکتریکی در حدود ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ وات تخمین زده می شود، از اینرو پنج تا ده برابر انرژی مورد نیاز لامپ قدیمی ( روشن )، برق مصرف می کند.

تسمه لاستیکی ( آبی) توسط موتور الکتریکی به کار می افتد و برس ها را بر روی غلطک در قسمت جلو دستگاه می چرخاند. این در حالی است که سالم باشد و نیازی به تعمیر جاروبرقی نداشته باشد

ضربه شدید و بورس، آلودگی و گرد و خاک بر روی فرش را بوسیله قسمت جلو دستگاه سست می کند. مکش بالای دستگاه باعث از بین رفتن آلودگی و گرد و غبار می شود اگر در حین خاکروبی قسمتی از گرد و خاک جای بماند دستگاه شما دچار ایراد شده است و به تعمیر جاروبرقی بوش احتیاج است.

فنی که به موتور الکتریکی نصب شده است، هوا را می کشد و از طریق قسمت جلو جارو، گرد و خاک سست شده را نیز به داخل می کشد.

این هوای آلوده به قسمت عقب دستگاه کشیده می شود و موتور الکتریکی را خنک می کند.

این آلودگی ها و کثیفی ها به کیسه جارو برقی منتقل می شود ( ممکن است این کیسه، یک کیسه پارچه ای باشد و یا یک کیسه کاغذی یکبار مصرف که درون یک کیسه پارچه ای قرار دارد(.

هوای نسبتاً تمیز هم از پشت دستگاه خارج می شود. توجه داشته باشید که هوایی که خارج می شود بسیار گرم تر از هوایی است که داخل می شود زیرا گرمای زائد را از موتور الکتریکی جذب می کند.اگر چنین هوای گرمی از قسمت پشت جاروبرقی مشاهده نشد بدانید وقت سرویس و تعمیر جاروبرقی بوش شما رسیده است.

بهترین جاروبرقی

آیا بهترین جاروبرقی را می شناسید ؟ اگر قصد خرید جاروبرقی را داشته باشید چه مسائلی برایتان اهمیت دارد ؟ در هنگام خرید جاروبرقی چه مارکی را انتخاب می کنید ؟ آیا بیش از دو بار است که دستگاه خود را عوض می کنید و به نتایج دلخواه خود نرسیده اید ؟ این مطلب را برای آن دسته از عزیزانی که با این مشکلات مواجه هستند تهیه شده است. پس با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین جاروبرقی بپردازیم و نحوه انتخاب صحیح آن را به شما یاد بدهیم.

نظافت محیط و تمیزی و آراستگی منزل الاخصوص در میان ما ایرانی ها اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا به گفته بزرگان دینی همواره آراستگی و پاکیزگی از مهمترین امور است که باید به آن توجه کرد. این فرهنگ خوب و دلچسب از دیرین تا به امروز با ما ایرانیان بوده است . به علاوه آن که نظافت، پاکیزگی و آراستگی محل زندگی مان تاثیر بسزایی بر روی سلامت روحی و جسمی ما دارد. این روزها به لطف پیشرفت تکنولوژی جاروهای قدیمی یا همان جارو دستی جای خود را به بهترین جاروبرقی ها داده اند . از این رو و به لطف مخترعین وسایل برقی نظافت محیط بسیار آسان تر و سهل تر از قدیم شده است.

از مزیت ها ومحاسن یک جاروبرقی نسبتا خوب می توان به قدرت بالای موتور ،توان عالی ، مکش خوب ، وزن کم برای سهولت جابه جایی ،ایجاد صدای کم ، طول سیم بلند ،ظرفیت بالای کیسه جاروبرقی اشاره کرد . همچنین با انتخاب مناسب می تواند تعمیر جاروبرقی خود را به حداقل برسانید.

شاید برایتان جذاب باشد که نخستین جاروبرقی را که قادر بود تکه های زباله را جمع کند، در ۸ ژوئن سال ۱۸۶۹، ایوس مک گافی اختراع کرد. این نوآور و مخترع آمریکایی، نخستین نمونه از جاروبرقی بدون موتور را از طریق چند قطعه چوب و چندین تکه پارچه کتان، تولید و با همین وسایل پیش پا افتاده، کاری کرد که اختراعش بتواند زباله های روی زمین را به سمت خود بکشد.

از آن سال به بعد، جرقه ساخت وسیله ای موتوری برای نظافت خانه در ذهن سایر مخترعین مانند جان تورمن، شعله ور شد و این مخترع نیز توانست نخستین نمونه از جاروبرقی اختراعی خود را در سال ۱۹۰۳، به قیمت ۴ دلار به فروش برساند و از آن روز به بعد، صنعت تولید این دستگاه، روز به روز پیشرفت چشمگیری کرد تا به اینجایی که ما هستیم رسید. در زیر می خواهیم به معرفی برندهای مختلف جاروبرقی بپردازیم تا آسان تر از بین آن ها بتوانید بهترین جاروبرقی را انتخاب کنید.

 

در ابتدا برای انتخاب بهترین جاروبرقی باید به نکات زیر دقت کنید :

10 نکته مهم در انتخاب بهترین جاروبرقی:

  1. مکش بالا و قدرتمند دستگاه
  2. تنظیم دسته جاروبرقی در طول های مختلف
  3. کارکردن با صدای آرام
  4. افزایش طول سیم تا حداقل 5 متر
  5. داشتن سرهای مختلف برای دسته جاروبرقی
  6. تنظیم مکش کم و زیاد به وسیله دکمه
  7. سبک بودن آن برای جابجایی بهتر
  8. داشتن 4 چرخ در زیر دستگاه برای حرکت آسان
  9. ظرفیت بیشتر جهت جای دادن زباله در خود
  10. دارا بودن سیستم خنک کننده برای موتور در مواقع استفاده بیش از حد

کمپانی بوش از تولیدکنندگان مطرح لوازمخانگی الکتریکی کوچک و بزرگ در جهان است که طی سالیان سال بهعنوان یکی از بزرگترین سازندگان و تولیدکنندگان انتخاب شده است.

توان مکش دستگاه های این برند بسیار بالا و قدرتمند می باشد. طراحی منحصر به فرد این کمپانی باعث زیاد شدن طرفداران خود شده است همچنین ایجاد صدای کم نیز در این محصولات از مزایای حائز اهمیت است. لازم به ذکر است که احتیاج به تعمیر جاروبرقی در این دستگاه ها کمتر به چشم می خورد. به علاوه این که وجود فیلترهای بزرگ و با کیفیت موجب این شده است که گرد و غبار به بیرون نفوذ نکند و سبب آلودگی محیط نشود. از دیگر مزیت های آن می توان به دارا بودن سریهای مختلف، برای تمیز کردن فضاها و جاهای گوناگون اشاره کرد.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب تعمیرات لوازم خانگی را حتما مطالعه کنید.


از دیگر کمپانی های موفق در تولید و ساخت جاروبرقی می توان به شرکت پر مخاطب ال جی اشاره کرد. برند ال جی یکی از معروفترین و پر طرفدارترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی می باشد. این شرکت با بکار گیری از قطعات با کیفیت و اورجینال توانسته است جارو برقی های خوبی را روانه بازار کند. همچنین با استفاده از جنس بدنه دستگاه های خود موجب شگفت زدگی همگان شده است و همین امر سبب زیاد شدن مشتریان شده است از قابلیت های جاروبرقی ال جی می توان به تنظیم دسته آن در 5 حالت مختلف اشاره کرد که در تمامیه محصولات آن به چشم می خورد.

برند دیگر جاروبرقی هایی که بیشتر در کشور ما استفاده می شود و به نوعی همه دارندگان آن راضی هستند سامسونگ است. این کمپانی کره ای با تولید دستگاه هایی نظیر یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، همزن، مخلوط کن، آسیاب برقی، ماکروفر، یخچال فریزر ساید بای ساید، توستر، گوشکوب برقی، ماکروویو، اجاق گاز و جاروبرقی توانسته کلیه نیازهای هر خانه ای را تامین کند و از این رو طرفداران زیادی بدست آورد. این برند علاوه بر به کارگیری از قطعات با کیفیت در محصولات خود بر روی خدمات پس از فروش خود بسیار کار کرده است به نحوی که با ارائه این گونه خدمات توانسته از رغیبان خود پیشی بگیرد. لازم به ذکر است که با خرید این محصول می توانید نیاز به تعمیر جاروبرقی خود را به حداقل برسانید.

تعمیر جاروبرقی غرب تهران

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش غرب تهران را به واسط تعمیرکاران خبره و مجرب خود پوشش می دهیم. به گونه ای که برای این کار نیاز به جابجایی و مراجعه به نمایندگی ما نیست. شما کافیست با شماره گیری یکی از خطوط ما مسئولان را در جریان درخواست خود و ایراد دستگاه بگذارید. ما در اولین فرصت هر جا در غرب تهران که باشید آماده ارائه خدمات به شما هستیم.

علاوه بر این شرکت تعمیرات لوازم خانگی ریکان قول این را به شما می دهد که در کوتاهترین زمان ممکن ایراد دستگاه شما را برطرف کند و کمترین هزینه را نسبت به سایر مراکز درنظر می گیرد.

تعمیر جاروبرقی غرب تهران شامل تمام مناطق زیر می باشد:

شهرک غرب ، سعادت آباد ، یادگار امام ، فرحزاد ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، جنت آباد ، سردار جنگل ، شهران ، کوهسار ، مرزداران ، بلوار فردوس ، آریا شهر ، فلکه اول صادقیه ، فلکه دوم صادقیه ، اکباتان ، باکری ، ستاری ، تیراژه ، آزادی ، طرشت ، دانشگاه شریف ، چهار دیواری ، ستارخان ، بهبودی ، توحید و ....

بیش از 40 سال است که ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی غرب تهران را در اختیار داریم و با توجه به نیاز مشتریان آماده سرویس دهی می باشیم. این در حالیست که کلیه برندهای موجود در ایران را ساپورت می کنیم و با علم و تخصص روز افزون نسبت به این مارک ها اقدام می نماییم. قبل از هر چیزی بهتر است این را بدانید که در صورت همکاری با شرکت ما از مزایای بعد تعمیر بهره مند می شوید. یکی از همین مزایا این است که اگر بعد از تعمیر و یا تعویض قطعه ای، مجددا دستگاه شما دچار ایراد شد ما به مدت 6ماه به طور رایگان همان قطعه را تعویض و یا اهیا می نماییم. این امر حسن نیت ما را نسبت به سایر مراکز نشان می دهد.

برندهایی که تحت پوشش با در غرب تهران می باشد عبارت است از:

عیب یابی جاروبرقی

اولین گام برای تعمیر عیب یابی جاروبرقی است. این امر سبب بالا رفتن سرعت در روند کار می شود. تکنسین می تواند برای درک بیشتر از عیوب دستگاه از صاحب آن کمک گیرد.

• روشن نمی شود

• نامنظم کار می کند

• هنگام روشن کردن دستگاه ، فیوز می پرد

• قدرت مکش کم شده است.

• هنگام روشن شدن ، صدای ناهنجار می دهد

• با لرزش کار می کند

قبل از تعمیر جاروبرقی بوش مطلع شدن از ایراد آن باعث سریع تر شدن روند تعمیرات می شود. یکی از متداول ترین ایراداتی که برای این دستگاه ها رخ می دهد عدم روشن شدن آن است که در زیر به بررسی آن می پردازیم.

در اولین اقدام باید پریز برق را چک کنید. در صورت مشاهده جریان برق مطمئن می شوید که ایراد از دستگاه است :

جهت مشاهده برق پریز ، بهترین و کاربردی ترین روش استفاده از ولتمتر آومتر است . رنج را بر روی ۲۵۰ ولت قرار داده و برق پریز را اندازه گیری نمایید . اگر مشکل از پریز است می توانید به راحتی آن را رفع نمایید تا نیازی به تعمیر جاروبرقی نداشته باشید.

علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی

دیگر ایراد عمده ای که در این دستگاه ها به چشم می خورد و بسیار ناراحت کننده است خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی در هنگام کار کردن است. اصولا این ایراد پس از مدتی در اکثر دستگاه ها اتفاق می افتد و دلیلی بر قدیمی و جدید بودن ندارد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی دیگر کمتر این مسائل اتفاق می افتد و کمتر دلیل تعمیر جاروبرقی این موضوع می باشد. به هر حال در این قسمت می خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم

علت اول ممکن است معیوب شدن پروانه باشد برای رفع این مشکل تنها کافیست جارو را باز کنیم و پروانه آن را تعویض نماییم.

علت دوم می تواند خراب شدن بلبرینگ ها و بوش ها باشد. این ایراد باعث می شود تا آرمیچر با کفشک های قطب هسته درگیر شوند و ایجاد صر و صدای زیاد کنند. می توان برای رفع این مشکل یاتاقان دستگاه را مورد بررسی قرار داد و قطعه مورد نظر را تعویض کرد.

پس از بررسی موارد بالا و تعویض قطعات قاعدتا باید مشکل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی بر طرف شود. در صورتی که اقدامات بالا را انجام دادید و ایراد بر طرف نشد یک کار دیگر می ماند، آن هم چک کردن لاستیک نگهدارنده است. لاستیک نگهدارنده چیست؟؟

در دستگاهی مانند جاروبرقی که در هنگام کار کردن موتور اجزای دیگر به لرزه در می آید برای به وجود نیامدن سر و صدا از لاستیک های بادوامی در بین قطعات و اجزای مختلف استفاده می کنند که به اصطلاح به این ابزارها لاستیک نگهدارنده می گویند. این ابزار از تکان خوردن اجزای دستگاه در هنگام لرزش شدید موتور جلوگیری می کند. پس در صورت مواجه شدن با این ایراد برای رفع خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی سعی بر تعویض آن نمایید.

علت داغ شدن جاروبرقی

در خیلی از مواقع علت داغ شدن جاروبرقی از نیم سوز شدن موتور است. در این حالت به دلیل کار کردن با موتو نیم سوز فشار زیادی به دستگاه وارد می شود و باعث داغ شدن بیش از حد موتور می شود و در ادامه امکان از کار افتادن دستگاه به طور کامل است.

اگر موتور به طور کامل سوخته باشد در هنگام اتصال برق به آن روشن نخواهد شد به دلیل اینکه بسیاری از پیچک های آرمیچر و پیچک های قطب ها به طور کامل از کار افتاده اند. داغ شدن جاروبرقی و روشن نشدن کامل موتور به طور معمول بعد از حالت نیم سوز شدن اتفاق می افتد.

معمولا موتور ها در مواقعی که نیم سوز شده اند تا مدتی به کار ادامه می دهند این کار کردن جارو در حالت نیم سوز طولی نمیکشد که با آسیب زدن به پیچک های بیشر و قطع شدن سری اجزا موتور کاملا از کار می افتد و به اصطلاح می سوزد. برای اهیای دوباره دستگاه خود می بایست با یک کمپانی تعمیر جاروبرقی در محل خود تماس بگیرید. این را در نظر داشته باشید که شرکت تعمیرات لوازم خانگی ریکان در هر نقطه از تهران که باشید آماده سرویس دهی و خدمات به شما می باشد.

چرا جاروبرقی روشن نمی شود ؟

یکی از سوالات عمده ای که برای کاربران پیش می آید این است که چرا جاروبرقی روشن نمی شود؟ در ادامه می خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم تا به شما برای رسیدن به سوالاتتان کمک کنیم. احتمال این وجود دارد که رله دستگاه سوخته باشد :

این اتفاق فقط برای وسیله هایی رخ می دهد که دارای رله هستند پس در صورت مجهز نبودن جارو برقی به سیستم رله این فاکتور به کل حذف می شود. و نیازی به تعمیر جاروبرقی در این شرایط نیست در این نوع دستگاها تا مدار رله بسته نشود و کلید اصلی آن متصل شود جارو روشن نمی شود.

برای مطلع شدن از خرابی و یا سالمی رله بهترین روش آن است که سیم های اتصال یافته به کلید روی دسته جارو را ابتدا به وسیله اهم متر تست نمایید. پس از آن و در صورت سالم بودن کلید باید خود رله را بررسی کنید. برای این کار از یک پیچ گوشتی که دسته عایق دارد کمک می گیریم به طرزی که به وسیله آن کلید قدرت رله را می بندیم، اگر جارو روشن نشد عیب از رله نیست اما بلعکس در صورت روشن شدن می توان نتیجه گرفت که سیم های رابط رله یا ساختمان داخلی ایراد دارد. پیشنهاد می شود برای اینکار با شرکت تعمیر جاروبرقی تماس بگیرید تا در صورت باز کردن دستگاه مشکلات دیگری به بار نیاید.

علت روشن نشدن جاروبرقی

علت بعدی که احتمال دارد باعث روشن نشدن جاروبرقی شود، معیوب بودن کلید اصلی است. کلید اصلی در واقع همان دکمه روشن خاموش یا ( ON,OFF) است.

برای رفع این ایراد اولین اقدامی که در جهت تعمیر جاروبرقی بوش باید انجام دهید این است که دستگاه را از برق خارج کنید.

حال می توانید بخشی که کلید اصلی در آن قرار دارد را باز کنید و با وسیله ای به نام اهم متر از سالم بودن و یا خراب بودن کلید مطلع شوید.

اگر کلید سالم باشد عقربه اهم متر عدد صفر رانشان می دهد در غیر این صورت خراب است و باید تعویض گردد. تا حد امکان از تعمیر مجدد دکمه روشن و خاموش دستگاه خودداری کنید چرا که اینکار باعث درست شکل نگرفتن روند می گردد.

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی کاری است که خیلی از کاربران برای انجام آن اقدام به باز کردن دستگاه می کنند. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که در صورت نا آکاهی از چگونگی این کار هرگز اقدام به تعمیر نفرمایید چرا که عواقب بدی در پیش دارد و احتمال این وجود دارد که موجب خرابی دیگر قسمت های آن شود. امکان این وجود دارد که سیم رابط یا دوشاخ اصلی جارو خراب شده باشد :

بدنه دستگاه را باز نموده و بوسیله ولتمتر رسیدن برق را به سیم جمع کن مشاهده و تست نمایید. برای این کار می بایست دوشاخه را وارد پریز نموده و چون دستگاه دارای برق است بسیار دقت نمایید . البته می توانید همانگونه که در مباحث قبل گفته شده این آزمایش را بدون اتصال دستگاه به برق نیز انجام دهید. برای این کار ، کافی است ورودی های سیم رابط به سیم جمع کن را به یکدیگر وصل کرده و اهم متر را در حالی که رنج بر روی R*1 قرار دارد به دوشاخه متصل نمایید. اگر دوشاخه سیم رابط سالم باشند ، عقربه منحرف شده و عدد صفر را نشان می دهد ( در صورت حساس بودن اهم متر ، عقربه چند اهمی را نشان خواهد داد که در واقع اهم سیم های رابط است. ) . در تعمیر جاروبرقی اگر مشکل از سیم رابط یا دوشاخه باشد ، ابتدا دوشاخه را بررسی نمایید و سپس نسبت به تعویض سیم رابط اقدام کنید.

دیگر ایراد عمده ای که در این دستگاه ها به چشم می خورد و بسیار ناراحت کننده است خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی در هنگام کار کردن است. اصولا این ایراد پس از مدتی در اکثر دستگاه ها اتفاق می افتد و دلیلی بر قدیمی و جدید بودن ندارد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی دیگر کمتر این مسائل اتفاق می افتد و کمتر دلیل تعمیر جاروبرقی این موضوع می باشد.

دیجی سرویس تعمیر جاروبرقی را به واسط تعمیرکاران خبره و مجرب خود پوشش می دهد، شما کافیست با شماره گیری یکی از خطوط ما مسئولان را در جریان درخواست خود و ایراد دستگاه بگذارید و ما در اولین فرصت آماده ارائه خدمات به شما هستیم.

شرکت دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز جاروبرقی بوش یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر جاروبرقی بوش در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

ما به‌عنوان تخصصی‌ترین مرکزارائه خدمات پس از فروش با انجام به‌ موقع خدماتی همچون سرویس و تعمیرات لوازم خانگی بوش با سال‌ها تلاش به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده‌ایم که بتوانیم مورداطمینان این محصولات در ارائه هر چه‌ بهتر خدمات پس از فروش باشیم.

دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات جاروبرقی بوش با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌روز در این زمینه باشد.

دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای جاروبرقی بوش می باشد .

تعمیرات انواع جاروبرقی بوش در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس انجام می شود. شما می توانید با تماس با تعمیرگاه مرکزی بوش از این خدمات بهره مند شوید و اگر به هر دلیلی از جمله اتمام تاریخ برگه گارانتی یا گم شدن برگه گارانتی نمیتوانید از خدمات پس از فروش بوش بهره مند شوید با تعمیرگاه مجاز دیجی سرویس تماس بگیرید و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر و یا سرویس دستگاه خود به دست آورید.

ارائه خدمات شبانه روزی در دیجی سرویس

دیجی سرویس بهترین گزینه برای خدمات سریع، تعمیر و نگهداری جاروبرقی شماست.

مشکل جاروبرقی شما حاصل از تعمیر پمپ جاروبرقی یا تعمیر شلنگ جاروبرقی و یا حتی موتور آن است جهت رفع این مشکلات ما شما را به بهترین تکنسین های تعمیر جاروبرقی اتصال می دهیم تکنسین کارهایی که آموزش دیده اند و تضمین شده برای کار شما هستند .جاروبرقی یکی از وسیله های ضروری در خانه می باشد که بی شک بارها در زمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد از این رو شرکت با توجه به تعمیر انواع جاروبرقی ، این اطمینان را به شما می دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل در نحوه ی عملکرد آن، در اسرع وقت به عیب یابی و تعمیر جاروبرقی مورد نظر شما بپردازد.

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در جاروبرقی بوش شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در دیجی سرویس

پس از تکمیل فرم درخواست تعمیر و شرح مشکلات مربوطه، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و پس از تشخیص ایراد دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع میدهند تا برای بازدید و تعمیر جاروبرقی بوش به محل شما مراجعه نمایند.

پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر مطلع خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده میگردد .

دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

لوازم خانگی بوش از نمایندگی‌های تعمیرات لوازم خانگی متعددی در ایران برخوردار است. در صورت بروز هرگونه مشکل در کارکرد این محصول، می‌توانید برای تعمیرات به سایت دیجی سرویس مراجعه نمایید.

ما مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.

جاروبرقی بوش

روش های درخواست تعمیر:

ثبت درخواست از طریق سایت

تماس تلفنی 88564350 (021)

 قبلی بعدی   

تعمیرگاه مرکزی جاروبرقی بوش - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات