دیجی سرویس

راهنمایی و بررسی برای خرید بهترین پکیج ( چه پکیجی بخریم؟)


انتخاب یک پکیج مناسب


مواردی که باید قبل از خرید یک پکیج مناسب بدانیم:
- قیمت پکیج
- راندمان پکیج
- الزامات نصب
- برند پکیج

- سهولت در تعمیر، سرویس و نگهداری پکیج 
هریک از موارد فوق قبل از اقدام به خرید باید بصورت دقیق مورد توجه قرار گیرد. این مقاله عوامل و آپشن هایی که هنگام انتخاب یک سیستم پکیج با آن مواجه خواهید شد را تشریح میکند تا به راحتی تصمیم گیری نمایید.
انواع مختلفی از پکیج ها وجود دارند که هریک فواید خاص خود را دارا میباشند.پکیج های مختلف نیازمندیهای خاص خود را دارند. چه بخواهد برای یک خانه کوچک باشد و چه بخواهد برای یک اداره بزرگ باشد. شما باید اطمینان حاصل کنید که مورد مناسبی را انتخاب میکنید.


پکیج ترکیبی

پکیج ترکیبی
بدلیل اندازه کوچک و راندمان بالا بسیار مورد توجه هستند پکیج های ترکیبی آمار بسیار بالایی در نصب در کشور انگلستان دارند. با انتخاب یک پکیج ترکیبی، از یک سیستم به هم پیوسته فواید بیشتری خواهید برد. اشغال نمودن فضای کمتر در منزل شما بدلیل اینکه سیستم نیازی به مخزن آب گرم و سرد ندارد، بسیار مورد توجه می باشد.
بدلیل اندازه کوچک و تعداد کم لوله و اتصالات، نصب این پکیج ها معمولا سریع بوده و میزان خروجی آب سرد و گرم مورد نیاز بر اساس تقاضا به نحوی است که به صورت محسوس میزان صرفه جویی در هزینه های انرژی را خواهید دید.


پکیج های چگالشی


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب تعمیر یخچال جنرال الکتریک را حتما مطالعه کنید.


پکیج چگالشی
از سال 2005 به بعد، کلیه پکیج های نصب شده بدلیل سطح بالاتری از راندمان می بایستی از نوع چگالشی میبودند .
پکیج های چگالشی دارای 90 درصد راندمان میباشند . تقریبا دو برابر راندمان پکیج های غیر چگالشی که حدود 55 درصد راندمان داشتند. که این موضوع به دلیل بهره گیری از گرمای ناشی از چگالش به جای اینکه اجازه بدهد تا آن حرارت از سیستم فرار کند میباشد.


پکیج های ترکیبی زیر مجموعه پکیج های چگالشی قرار میگیرند و آب را بدون وجود تانکر یا مخزن و بصورت فوری گرم میکنند که به این معنی میباشد که شما زمان و هزینه را برای گرم شدن آبی که شاید دیگر به اننیاز نداشته باشید هدر نمیدهید.


پکیج های سیستمی

پکیج سیستمی
این نوع پکیج ها که با نام پکیج های تحت جاذبه نیز معرفی میگردند، با گرم نمودن آب ذخیره شده در مخزن جداگانه استوانه ای کار میکنند. این نوع پکیج ها آب گرم شده را در اطراف ساختمان به سمت رادیاتورها پمپ میکنند و به همین میزان نیز به حجم بالایی از آب برای گرم نمودن کل ساختمان نیاز دارند.
پکیج های سیستمی که نوعی سیستم بدون تهویه محسوب میشوند، بر اساس فشار آب موجود در مخزن کار میکنند . این فشار ناشی از وزن آب موجود در مخزن بدلیل قرار گرفتن در ارتفاع به آب داخل لوله ها میباشد  و برگشت آن به مخزن توسط پمپ انجام میشود.این پکیج ها هزینه های نگهداری پایینی دارند. مخصوصا زمانی که با سیستم گرمایشی برقی متصل میشوند، اما در دسترس بودن آب داغ بستگی به دوره تناوب تعریف شده برای مخزن جهت گرم شدن آن دارد.
از برندهای معروف میتوان به پکیج ایساتیس ، پکیج اریستون و پکیج بوتان اشاره نمود. 

با کلیک نمودن بر روی لینک رفع نشتی پکیج آریستون Ariston میتوانید تعمیرات پکیج آریستون را ببینید.

آموزش  تعمیر پکیج دیجی سرویس ادامه دارد, در صورتی که نیاز به تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر پکیج دارید می توانید فرم درخواست اعزام کارشناس  را پر نمایید و یا تماس با دیجی سرویس به شماره 88564350 - 26761085 لوازم خانگی خود را در محل خود با ضمانت 6 ماهه تعمیر یا سرویس نمایید.

دیجی سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس ، نمایندگی تعمیر پکیج اریستون، نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در تهران و کرج در محل و منزل یا شرکت شما خدمات تعمیر وسرویس پکیج را با ضمانت نامه 6 ماهه ارائه می دهد.

 قبلی بعدی   

راهنمایی و بررسی برای خرید بهترین پکیج ( چه پکیجی بخریم؟) - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات