دیجی سرویس

نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون


نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر پکیج آریستون در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.
دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیر پکیج آریستون با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌روز در این زمینه باشد.

استفاده از قطعات اورجینال و اصل شرکتی در تعمیر پکیج های دیواری و تحویل به موقع و در کوتاهترین زمان ممکن به مشتری توسط تکنسین های متخصص و ارائه خدمات تخصصی جرم گیری و رسوب گیری کامل محفظه مبدل پكیج دیواری، تعمیر برد پكیج دیواری، رفع مشکل افت فشار و افت گرمایش، رفع مشکل خروجی کم آب و کلیه خدمات تعمیراتی صورت گرفته در نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون – ARISTON در شرکت دارای گارانتی و ضمانت 6 ماهه از طرف این شرکت می باشد.

نمایندگی تعمیر پکیج آریستون در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ما با داشتن مشتریان وفادار توانسته ایم نام خود را در این صنعت پررنگ و پر رنگ تر کنیم و هر روز با برگزاری مصاحبه های اختصاصی تعداد تکنسین های خود را افزایش دهیم.

به لطف خدا و مشتریان عزیز، در حال حاضر جزو بزرگترین دفاتر تعمیرگاه مجاز در سرتاسر تهران هستیم.

ارائه خدمات شبانه روزی در دیجی سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نمایندگی اجاق گاز دوو را حتما مطالعه کنید.


درصورت خرابی کولر گازی میتوانید با دیجی سرویس تماس گرفته و برای سرویس پکیج و یا تعمیر پکیج درخواست نیرو کنید.

نحوه ارائه خدمات در دیجی سرویس

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند. سپس تکنسین مربوطه به محل شما اعزام شده و پس از تعیین نوع تعمیرات و قطعات تعویضی لازم و تعیین هزینه خدمات و قطعات نسبت به تعمیر پکیج آریستون شما اقدام می نماید.

دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

برای اینکه با خیالی آسوده به تعمیر پکیج خود بپردازید تعمیر آن را به تعمیرکاران پکیج دیجی سرویس بسپارید و در صورتیکه هرگونه مشکلی برای پکیج شما پیش آمده است می توانید به مرکز تخصصی تعمیرات پکیج شرکت ما مراجعه کنید.

نمایندگی پکیج آریستون

روش های درخواست تعمیر:

 ثبت درخواست از طریق سایت

تماس تلفنی 88564350 (021)

 قبلی بعدی   

نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات