دیجی سرویس

رفع بوی بد ماشین ظرفشویی


چگونه بوی بد ماشین ظرفشویی را از بین ببریم؟ 


4 گام برای رهایی از شر بوی بد ماشین ظرفشویی

 بدلیل باقی ماندن ذرات غذا در ماشین ظرفشویی در راه گاه های خروجی و یا بین اتصالات، باتوجه به مرطوب بودن، تاریک بودن و گرم بودن محیط، برای رشد باکتری ها بسیار فضای مساعدی است.


رفع بوی بد ماشین ظرفشویی با تمیز کردن ذرات باقی مانده غذا از وان و اجرای برنامه شستشو 
مرحله 1: شستشوی دیواره ها 
ما با تجربه در شستن ماشین ظرفشویی به این اطلاعات رسیده ایم. دیواره پایینی ماشین ظرفشویی را تمیز کنید.

ماشین ظرفشویی
مرحله2: تمیز کردن بازوهای اسپری کننده
ذرات غذا رابا دست از سوراخ های موجود در بازوهای اسپری کننده جدا کنید


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نمایندگی مایکروفر سامسونگ را حتما مطالعه کنید.


ماشین ظرفشویی
مرحله 3: لبه درب را تمیز کنید.
 در سرتاسر لبه ازبالابه پایین خیلی آهسته ضربه بزنید و به لبه پایینی و دور درب با اسپری تمیز کننده و چربی گیر اسپری بزنید و اجازه بدهید تا کمی خیس بماند سپس با مالش دادن آنرا تمیز کنید. هر زمان که مشکل را مشاهده کردید این کار را تکرار کنید.
 ماشین ظرفشویی
مرحله 4: یک تمیز کننده اضافه کنید.
یک مایع تمیز کننده داخل ماشین بریزید ویک  برنامه کامل شستشو را اجرا کنید.

مایع تمیز کننده
در صورتی که شما بعد از برنامه شستشو، از ماشین ظرفشویی خود بوی نامطلوبی احساس میکنید، از مایع سفید کننده استفاده نکنید. مایع سفید کننده برای قطعات فلزی خورندگی ایجاد میکند و مشکل اصلی را نیز برطرف نمیکند. بوی نامطلوب بدلیل باکتری های موجود در چربی  و ذرات غذای حبس شده در کف وان ماشین ظرفشویی، نازل ها و بازوهای اسپری کننده و همچنین لبه پایینی درب ایجاد میشود. 
کار را با تمیز کردن و شستن صفحه زیری وان ( تصویر شماره 1) شروع کنید. سپس همه ذرات غذای موجود در ورودیهای بازوی اسپری کننده را تمیز کنید ( تصویر شماره 2). سپس لبه پایینی درب دستگاه و همچنین لبه فلزی زیر درب را تمیز کنید. ( تصویر شماره 3). شما با مشاهده مقدار پسماند در آنجا متعجب خواهید شد.
زمانی که شما آن قسمتها را تمیز کردید، یک بطری مایع ماشین ظرفشویی تمیز کننده و ضد عفونی کننده ( که میتوانید از سایت دی جی سرویس نیز سفارش دهید)  را داخل ماشین بریزید و یک برنامه کامل شستشو را بدون قرار دادن ظرف و یا مایع ظرفشویی اجرا کنید (تصویر شماره4) .

در پایان نیز یاد آور میشویم که برای آنکه دوباره ماشین ظرفشویی شما بو نگیرد، قسمتهایی که در بالا بیان کردیم را در برنامه شستشو هر چند ماه یکبار قرار دهید.

 قبلی بعدی   

رفع بوی بد ماشین ظرفشویی - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات