دیجی سرویس

ارور ساید بای ساید ال جی LG


ارور ساید بای ساید ال جی LG

کد خطا FS-Er - علت خطا از سنسور فریزر - مقدار اهم سنسور چک شود - بررسی سیم های ارتباطی و در آخر مشکل از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا  Er -rS - علت خطا از سنسور یخچال - مقدار اهم سنسور چک شود - بررسی سیم های ارتباطی و در آخر مشکل از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا Er -R2 - مشکل ارور از اخنلال در عملکرد سنسور محیط یخچال می باشد - بررسی مقدار اهم سنسور و تعویض آن - چک کردن سیم کشی و در آخر خرابی مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا DS - اشکال این خطا از سنسور دیفراست فریزر و یخچال می باشد - سیم کشی چک شود تعویض سنسور و در آخر برد چک شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا dH - علت ارور از عملکرد ناقص هیتر دیفراست یخچال و یا هیتر دیفراست فریزر - بررسی هیتر و تعویض آن و در آخر اشکال از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا FF - این خطا از فن اوپراتور فریزر می باشد - سیم های ارتباطی چک شود - تعویض فن اوپراتور و در آخر ایراد از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا IF - پیغام خطا از فن یخساز - بررسی فن یخساز و سیم های ارتباطی به فن - تعویض فن و در آخر اشکال از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا rF - این خطا مربوط می شود به فن یخچال - مقدار اهم فن یخچال بررسی شود - سوختگی فن یخچال - خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب تعمیرگاه مرکزی بوش را حتما مطالعه کنید.


کد خطا CF - این خطا مربوط است به فن کندانسور - دور پایین فن کندانسور باعث خطا می شود - تعویض فن و در آخر ایراد از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا CO - علت ارور خطای ارتباطی می باشد - مشکل در ارتباط بین برد اصلی و برد نمایشگر.

کد خطا rt - اشکال خطا از اختلال در عملکرد نادرست سنسور محیط - بررسی مقدار اهم سنسور و تعویض آن و در آخر ایراد از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا IC - پیغام خطا از سنسور یخ ساز مقدار اهم سنسور چک شود - سیم های ارتباطی بررسی شود - تعویض سنسور ودر آخر خرابی از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا It - مشکل ارور از عملکرد نادرست کیت یخساز می باشد - بررسی سیم های ارتباطی - بررسی ولتاژ خروجی موتور یخساز ولتاژ بین 5 تا 15 ولت باشد - چک کردن وضعیت یخساز - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا SS - علت خطا مربوط است به سنسور مخزن آب - بررسی مقدار اهم سنسور و تعویض آن مقاومت سنسور بین 6 تا 300 کیلو اهم - سیم های مرتبط به سنسور چک شود و در آخر اشکال از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا DHE - پیغام خطا مربوط است به المنت - مقدار مقاومت المنت چک شود - المنت تعویض شود و در آخر خرابی مدار برد کنترل - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا CF - این خطا مربوط است به فن کندانسور - دور پایین فن کندانسور باعث خطا می شود - سیم های مرتبط به فن چک شود تعویض فن و در آخر مشکل مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

 قبلی بعدی   

ارور ساید بای ساید ال جی LG - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات