دیجی سرویس

دستگاه تصفیه هوای سامسونگ


بد نیست با توجه به آلودگی هوا که این روزها با آن مواجه هستیم ، بیشتر راجع به تصفیه هوا و فواید آن اطلاعات کسب کنیم.

دستگاه تصفیه هوای سامسونگ با طراحی زیبا و کارکرد آسان خود وسیله ای است که آلودگی های هوا  را حذف می کند و شرایط راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.عموماً به عنوان دستگاهی سودمند برای افراد مبتلا به آسم و آلرژی ، همچنین از بین بردن دود سیگار به بازار عرضه شده است.این دستگاه هوشمند پیشنهادی ایده آل برای افرادیست که درعین توجه به زیبایی به دنبال هوایی سالم و پاکیزه هستند.

دستگاه تصفیه هوای سامسونگ

از موارد استفاده و مزایای دستگاه تصفیه هوا می توان به از بین بردن گرد و غبار، گرده گیاهان، شوره حیوانات خانگی، هاگ قارچ‌ها و...که به عنوان آلرژن عمل می کنند. تحریک آلرژی در افراد حساس، ذرات دود و ترکیبات آلی (VOCs) می‌تواند یک خطر برای سلامتی محسوب شود.قرار گیری در معرض ترکیبات مختلف مانند ترکیبات آلی ،  احتمال بروز علائم سندرم ساختمان را افزایش می‌دهد.

از بین برنده ذرات آلرژی زا(سیستم ضدآلرژی دوگانه)این سیستم باعث از بین رفتن ذرات آلرژی زا موجود در هوا می شود.طبق تست های به عمل آمده،سامسونگ تأیید می کند که ذرات آلرزی زا با استفاده از این دستگاه کاهش می یابد.

برای استفاده از دستگاه تصفیه هوا روشهای گوناگونی قابل انجام است. در دستگاه های تصفیه هوای کوچک مقیاس (عموماً خانگی) استفاده از اثرات اشعه ماورای بنفش و تعدادی فیلتر هوا متداول تر است .

فیلتر: علی‌رغم تنوع فیلترهای هوا، عملکرد آن ها مبنی بر به دام انداختن ذرات موجود در هوایی است که از آن عبور می کند،فیلترها حجمی(شامل الیاف، دانه ها یا یک حجم یکپارچه) می باشند که از عبور بخشی از ذرات جلوگیری می کنند. با کاهش حجم  فیلتر تعداد بیشتری از ذرات در آن به دام افتاده و هوای خروجی مقادیر کم تری از ذرات معلق خواهد داشت. فیلترها امکان حذف گازهای آلاینده را نداشته و قابلیت آنها به جذب ذرات گرد و غبار و ذرات معلق محدود می گردد.

فیلترها خود دارای انواع مختلفی هستند.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب ویژگی های مهم گازها برای تولید سرما در یخچال را حتما مطالعه کنید.


فیلتر DNA به طور مؤثری کلیه ذرات سرطان زا که شامل دیوکسین و بنزوپرین ها که برای بدن انسان مضر می باشد را از بین می برد.

فیلتر هپا(HEPA)هیدرو کربن های چند لایه آلودگی های نیرومند موجود در هوا هستند که شامل حلقه های قابل ترکیب می باشند. ذرات هوا تا اندازه ۰٫۳ میکرون را با راندمان ۹۹٫۹۷% حذف می‌کنند. این فیلترها بخش زیادی از آلودگی‌های مربوط به ذرات معلق هوا را حذف می‌کنند.

پیش فیلتر pre-filter این فیلتر قابل شستشو بوده و در صورت وجود در دستگاه تصفیه هوا ، ذرات ریز و درشت تر نظیر پرز ، موی حیوانات ، ذرات معلق و ذرات آلرژی زا را جذب می نماید.

virus doctor ویروس های متداول سرماخوردگی،آنفولانزا و همچنین باکتری ها و ذرات مضر را از بین می برد.با استفاده از این تکنولوژی سامسونگ،از خود و خانواده خود در مقابل بیماریهای مضر محافظت کنید.

ظرفیت تصفیه دستگاه تصفیه هوا همان حجم جریان هوایی است كه در یك زمان مشخص از فیلترها عبور كرده و به عنوان هوای تصفیه شده از دستگاه خارج می شود. این ظرفیت عموماً با واحد متر مكعب بر ساعت M3/h نشان داده می شود. اما جهت درك بهتر مصرف كننده، ظرفیت دستگاه تصفیه هوا با توجه به حجم یا مساحت محیط مورد استفاده بیان می شود و خریدار می تواند با توجه به حجم یا مساحت مكان مورد نظر، دستگاه خود را انتخاب كند.

در پایان ، توضیحات فنی دو مدل از تصفیه هواهای سامسونگ شرح داده شده:

دستگاه تصفیه هوای سامسونگ

 قبلی بعدی   

دستگاه تصفیه هوای سامسونگ - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات