دیجی سرویس

ارور یا خطای E18 در ماشین لباسشویی بوش


ارور E18 در ماشین لباسشویی بوش به این معناست که زمان تخلیه (آب کشی) به اتمام رسیده است.

این می تواند به خاطر دلایل زیر باشد:

  1. داخل فیلتر انسداد ایجاد شده
  2. داخل شلنگ تخلیه انسداد ایجاد شده
  3. پمپ مشکل دارد

روشیکه در زیر بیان شده کمک می کند که مشکل ماشین لباسشویی بوش را برطرف نمایید.

  • انسداد داخل فیلتر

اولین چیزی که باید کنترل بشود فیلتر است.فیلتر معمولا در جلو و پایین ماشین لباسشویی بوش قرار دارد. برای اینکه به فیلتر دسترسی پیدا کنید باید ابتدا پنل را باز کنید.

قبل از اینکه فیلتر را بیرون بکشید ، باید آب باقی مانده در ماشین را خالی کنید. بعد از اینکه پنل را برداشتید ، یک شلنگ تخلیه کوچک می بینید.

از این شلنگ برای تخلیه آب داخل ماشین استفاده کنید قبل از اینکه بخواهید فیلتر را باز کنید. یک ظرف بزرگ بردارید وکنار ماشین بگذارید، درست زیر شلنگ. این شلنگ تخلیه را باز کنید تا آب خارج بشود.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب شستشو با تکنولوژِِِی بخار را حتما مطالعه کنید.


ارور یا خطای E18 در ماشین لباسشویی بوش

شما می توانید ماشین و کمی جلو عقب کنید. در برخی موارد انسداد با همین حرکات برطرف می شود در غیر این صورت فیلتر  را باز کنید.

اگر خیلی وقت است که فیلتر را تمیز نکردید، می تواند با مو ، کرک،   پودر ماشین لباسشویی یا هر چیز  دیگری مسدود  شده باشد. این کار رابا  پارچه و دستکش یا با انبردست بدون هیچ  فشاری انجام بدهید. خیلی  مراقب باشید فشار می تواند فیلتر را بشکاند

هر چیزی که داخل فیلتر هست را تخلیه کنید .فیلتر را درست در جای مناسبش قرار بدهید. ماشین راروی دور چرخش قرار بدهید تا ببینید درست کار می کند یا نه

  • انسداد داخل شلنگ تخلیه

اگر فیلتر را تمیز کردید و ماشین لباسشویی هنوز داره ارور E18 را نشان می دهد،کار بعدی این است که شلنگ تخلیه را بررسی کنید که مسدود است  یا نه.

باید شلنگ تخلیه را بکشید تا ببینید با چیزی مسدود شده یا نه. سعی کنید با یک سیم یا سیخی داخل شلنگ را بررسی کنید که باز است یا نه. اگر انسداد را برطرف کردید ، ماشین را روئی دور SPIN یا چرخش بگذارید تا ببینید مشکل حل شده یا خیر

  • انسداد در پمپ

اگر با هیچ کدام از راهکارهای بالا ارور E18 برطرف نشد چک کنیسد که پروانه های پمپ می چرخد یا نه

 قبلی بعدی   

ارور یا خطای E18 در ماشین لباسشویی بوش - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات