دیجی سرویس

آشنایی با تعمیرات پکیج دیواری


آشنایی با برخی از ایرادات پکیج 

پکیج ها به منظور تامین آب گرم شوفاژ ها  و آب گرم مصرفی منازل و محل کار کاربرد دارند. پکیج ها بایستی بصورت دوره ای سرویس شوند. مانند سایر وسایل و تجهیزات، پکیج ها هم نیاز به تعمیر پیدا میکنند اما برخی از آن تعمیرات را خودمان بدون تماس گرفتن با تعمیرکار میتوانیم انجام دهیم که در صورتی که درست انجام شود، باعث صرف جویی در مخارج خانواده خواهد شد. اما اگر شما شخص فنی نیستید و یا توانایی انجام کارهای فنی را ندارید بهتر است که با تعمیر کار تماس بگیرید.

پکیج

گرم نشدن پکیج 

در صورتی که پکیج گرما تولید نمیکند و آب گرم را تامین نمیکند، فیوز برق پکیج را بررسی کنید شاید برق پکیج قطع شده باشد. اگر کلید مینیتوری سر راه پکیج وجود دارد که قطع شده است آنرا وصل کنید، اگر فیوز پکیج سوخته است آنرا تعویض کنید، همچنین شما باید سطح آب موجود در سیستم را بررسی کنید. اگر سطح آب سیستم پایین است، محل شیرآب تغذیه دستی را باز کرده و تا افزایش فشاری معادل 12psi در مخزن پکیج، آب بریزید.
این حرکت باید باعث روشن شدن پکیج شما میشود، در غیر اینصورت با یک تکنسین مشورت کنید.

صدا دادن لوله های پکیج

در اثر گذشت زمان، لوله های پکیج به صدا می افتند. این صدا به دلیل وجود آب در لوله برگشت میباشد. لوله باید تحت زاویه ای خم شده باشد که به آب موجود در لوله اجازه برگشت به مخزن پکیج را بدهد و اگر زاویه خم لوله درست نباشد، آب در لوله باقی خواهد ماند.
برای تعمیر صدادهی  پکیج، شما باید زاویه خم لوله را به آرامی افزایش دهید. برای اینکار، شما به یک تکه فلز و یا لوله برای افزایش زاویه لوله احتیاج دارید. این کار باعث حذف صدای لوله های پکیج میشود.

پکیج
پایین بودن سطح آب پکیج

در صورتی که سطح اب موجود در پکیج پایینتر از مقدار استاندارد آن باشد، احتمالا شما یک نشتی در سیستم دارید. برای کنترل نشتی پکیج ، بدنبال قطرات آب حول و حوش لوله برگشت و یا خود پکیج باشید.اگر نشانه های نشتی دیده شد، بهترین کار برای تعمیر نشتی پکیج تماس با تعمیر کار است. البته شاید خودتان هم بتوانید محل اتصال لوله ها را با نوار تفلون آب بندی کنید. اگر نشانه ای از نشتی آب ندیدید، با یک تعمیرکار یا متخصص تماس بگیرید.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی را حتما مطالعه کنید.


پکیج
نداشتن گرمای کافی پکیج

اگر رادیاتورها گرمای کافی ندارند، پکیج باید تخلیه شود. این کار ساده است. برق ورودی به پکیج را قطع کنید. همچنین شیر آب و گاز را هم ببندید. شلنگ ها را به زهکش تخلیه آب پکیج و لوله برگشت آب وصل کنید. به آب انباشته شده اجازه دهید تا وارد سطل و یا چاه شود. بعد از تخلیه کل آب درون سیستم، شیر های تخلیه را ببندید. پکیج را مجددا از آب پر کنید و این کار را تا زمان شفاف شدن آب خروجی تکرار کنید.

پکیج

تعمیرات پکیج

شما میتوانید با انجام برخی سرویسهای دوره ای ، نرخ تعمیرات پکیج خود را به شدت کاهش دهید. و این کار به سادگی قابل انجام است. ابتدا، شما باید مقدار آب موجود در پکیج را با توجه به شاخص مدرج بخوانید.

سپس، شیر اطمینان را تست کنید. زمانی که پکیج کار میکند؛ شیر را باز کنید. بخار باید برای زمان کمی از شیر اطمینان خارج شود. اگر خروج بخار آب ادامه داشت، باید شیر را تعویض کنید.

پکیج
نهایتا شما باید شیر آب پایینی پکیج را باز کنید. یک سطل زیر پکیج قرار دهید، زمانی که شیر پایینی آب را باز میکنید، رسوب از سیستم خارج میشود. فقط حواستان باشد که آب خروجی داغ است. اینکار را تا زمانی که آب خروجی زلال شد ادامه دهید.


اگر پکیج ایساتیس، پکیج بوتان و یا پکیج آریستون شما خراب شده و یا بد کار میکند، با کارشناسان دیجی سرویس تماس بگیرید تا قبل از آنکه خرابی پکیج شما بیشتر شود و برای تعمیرات پکیج مقدار زیادی هزینه کنید، با دیجی سرویس تماس بگیرید تا تکنسین های ما در تمام مناطق شهر تهران در سریعترین زمان، مشکل را مرتفع نمایند. با خیال راحت تعمیرات لوازم خانگی خود را به دیجی سرویس بسپارید.

 قبلی بعدی   

آشنایی با تعمیرات پکیج دیواری - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات