دیجی سرویس

چگونه از لوازم خانگی استیل مراقبت کنیم؟


لوازم خانگی استیل نیاز به مراقبت و نگهداری منظم دارد. بسیاری از آنها با روکش لاک الکل روشن پوشش داده می شوند. که باید مطابق با مشخصات تولید کننده پاک شوند. با این وجود، شما می توانید به راحتی و به آسانی از این لوازم مراقبت کنید. و اقدامات لازم برای تمیز و ضدعفونی کردن ان ها را انجام دهید.

مراحل تمیز کردن لوازم خانگی استیل

مرحله ۱ – راهنمای محصول خود را بخوانید
قبل از شروع به تمیز کردن آنها برای اولین بار، دستورالعمل تولید کننده خود را برای محصولات استیل مطالعه کنید. به این منظور که مطمئن شوید تا هر دستور العملی را که تولید کننده در نظر گرفته است به کار برده اید.در واقع این راهنما به شما می گوید که کدام محصول قابلیت تمیز شدن را دارد و کدام محصول را نباید تمیز کرد.

مرحله ۲ – دستگاه خود را بشویید
در ابتدا وسیله مورد نظر را از آلودگی های سطحی پاک کنید. سپس پارچه نخی تمیزی را براداشته و آن را مرطوب کنید. آب اضافی آن را با فشار دادن خارج کرده و پارچه را بر روی سطح وسیله استیل مورد نظر خود بکشید. بعد از این مرحله با استفاده از چند قطره صابون مایع، دوباره سطح وسیله را شسته و با پارچه مرطوب تمیز کنید.

مرحله ۳ – خشک کردن لوازم خانگی
با استفاده از یک حوله تمیز، خشک و بدون لکه برای پاک کردن سطح دستگاه استفاده کنید. حوله را در یک جهت به منظور حذف هر گونه باقی مانده آب و جلوگیری از تشکیل لک بر روی وسیله بکششید.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نمایندگی یخچال فریزر جنرال الکتریک را حتما مطالعه کنید.


مرحله ۴ – براق کردن وسیله استیل
مقدار کمی سرکه رادرون یک کاسه بریزید. یک پارچه تمیز را درون آن بشویید و سپس از پارچه استفاده کنید تا سطح را براق کرده و آن را درخشان کنید. روشنایی آن را روشن کنید. در این میان از جوش شیرین هم می توانید استفاده کنید. جوش شیرین را بر روییک اسفنج تمیز و نرم ریخته و بر روی سطح وسیله خود بکشید. در نهایت سطح را با استفاده از آب گرم تمیز کنید.

مرحله ۵ – حذف لکه ها
علائم و نشانه هایی بر روی وسیله،  سخت و سنگین ممکن است به نظر برسد. شما می توانید از پاک کننده شیشه ای برای پاک کردن جای انگشت و دست خود استفاده کنید.

نکته:

هرگز از پاک کننده های قوی استفاده نکنید. چرا که ممکن است تا سطح وسیله استیل شما خورده شود که در نهایت منجر به سیاه شدن آن می شود و متاسفانه به هیچ طریقی نمی توان این سیاهی را از بین برد.

برای تمیز کردن سینک ظرفشویی استیل از نوشابه کمک بگیرید. کمی نوشابه درون سینک ریخته و با اسفنج بر روی آن مالش دهید. در نهایت هم سینک را آبکشی کنید.

 قبلی بعدی   

چگونه از لوازم خانگی استیل مراقبت کنیم؟ - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات