دیجی سرویس

تعمیر کولر گازی سامسونگ


اطمینان از نصب مطلوب

«نصب هوشمند» یک قابلیت تشخیص خودکار است که ضمن بررسی مشکلات رایج،به شما اطمینان می دهد مدیر سرویس،نصب کولر گازی سامسونگ شما را به درستی انجام داده است. این قابلیت به طور خودکار خطاهای نصبی که می توانند هنگام استفاده از کولر ایجاد مشکل کنند از قبیل ارتباط نامناسب با واحد بیرونی، هر نوع مشکل در یکپارچگی سیستم لوله های هوا و جریان ضعیف مبرد را مورد بررسی قرار می دهد.با داشتن کولر گازی سامسونگ می توانید از راحتی کار با کنترل از راه دور و عیب یابی دستگاه لذت ببرید.با استفاده از یک برنامه کاربردی در گوشی هوشمند خود، قابلیت «Wi-Fi هوشمند» به شما اجازه می دهد تنظیمات انرژی را از همه جا بررسی کرده و تغییر دهید و قابلیت «چک هوشمند» خطاها را بررسی کرده و بلافاصله درخواست سرویس می دهد.این سیستم در همان مراحل اولیه مشکلات را بررسی و تشخیص می دهد و راهکارهای ساده و سریع عیب یابی را با استفاده از یک برنامه کاربردی گوشی هوشمند ارائه می نماید.بنابراین،در وقت شما صرفه جویی می کند و در نتیجه نیازی نیست دنبال دفترچه راهنما بگردید و همچنین از پرداخت هزینه و دردسر تماس های غیرضروری با مهندسین - و احتمالاً پرداخت صورت حساب های گران قیمت تعمیراتی نیز نجات پیدا خواهید کرد.برای دستگاه های iPhone و Android.توجه داشته باشید که این عملکرد تنها یکسری خطاهای خاص را بررسی می کند و جایگزین سرویس های چک آپ دوره ای به شمار نمی رود.

کارایی با دوام و طولانی مدت

کولر گازی سامسونگ را می توان در اغلب محیط های نامساعد استفاده کرد. فناوری محافظت سه گانه مضاعف (Triple Protector Plus) کمپرسور و کنترل کننده را در مقابل اضافه بار ناشی از ارتعاشات برق و نوسانات جریان برق محافظت می کند، بدون اینکه یک تثبیت کننده ولتاژ در اختیار داشته باشد. همچنین دارای یک پوشش ضدخوردگی برای جلوگیری از خوردگی کندانسور و زنگ زدگی بدنه می باشد و به واسطه دارا بودن یک کندانسور بزرگتر و جریان مبرد بهینه سازی شده تر این کولر می تواند در مقابل درجه حرارت های بالا (تا 58 درجه سانتیگراد) به خوبی دوام بیاورد.

سهولت در تمیزکاری فیلتر

بر خلاف فیلترهای رایج که اغلب دسترسی به آنها دشوار است،فیلتر Easy کولر گازی سامسونگ در بیرون از بدنه اصلی و بر روی دستگاه واقع شده بنابراین به راحتی می توان آن را بیرون آورد،تمیز کرد و سپس به محل مربوطه بازگرداند.بدون اینکه نیازی به باز کردن یکی از قاب های بدنه وجود داشته باشد. پوشش آنتی باکتریال آن گرد و خاک،آلاینده های خطرناک هوا و مواد حساسیت زا را فیلتر می کند.

از بین بردن ویروس ها

قابلیت Virus Doctor به همراه فیلتر Easy آن،گرد و خاک،آلاینده های خطرناک هوا و مواد حساسیت زا و همینطور انواع باکتری ها و ویروس ها شامل آنفلوانزای نوع A و کرونا ویروس ها* را از بین می برد - ابتدا با استفاده از فیلتر و سپس در وهله دوم با کمک فناوری Virus Doctor. بنابراین هوایی که استنشاق می کنید را تمیز و سالم نگه می دارد.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب تعمیر کولر گازی را حتما مطالعه کنید.


صرفه جویی انرژی حتی وقتی به تنهایی از کولر استفاده می کنید و هوشمند

حالت «تک کاربره» کولر گازی سامسونگ حجم کمتری از ظرفیت کمپرسور را به کار می گیرد و در نتیجه مصرف برق کاهش می یابد،در حالیکه کماکان محیطی خنک و راحت برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین وقتی تنها هستید می توانید حتی در یک روز بسیار گرم نیز از این حالت استفاده کنید،بدون اینکه بابت مبلغ قبض برق نگرانی داشته باشید.کولر گازی سامسونگ دارای یک اینورتر دیجیتال با مصرف انرژی کاملاً بهینه به همراه EER 10.1 است. این کولر می تواند دمای دلخواه را ثابت نگه دارد، بدون اینکه نیاز باشد به طور مکرر خاموش و روشن شود،بنابراین در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. اینورتر دیجیتال کمک می کند از دمای هوای مطلوب به مدت طولانی برخوردار باشید و در عین حال حداقل انرژی را نیز به مصرف می رساند.این کولر ابتدا هوا را با استفاده از حالت قدرتمند «خنک کننده سریع» خنک می کند،سپس حالت کار دستگاه به طور خودکار به حالت «راحت» تغییر می یابد تا دمای هوای دلخواه شما را حفظ نماید. بنابراین احساس سرما نخواهید داشت و نیازی نیست هیچ کدام از تنظیمات را به طور دستی تغییر دهید.

سریعتر،بیشتر و گسترده تر سرد می کند

کولر گازی سامسونگ از اساس با این هدف طراحی شد که کارایی منحصر به فرد داشته باشد. طراحی سه گوش منحصر به فرد آن از ورودی هوای عریض تری برخوردار است،بنابراین امکان مکش هوای بیشتری وجود دارد. عرض افزایش یافته و زاویه خروجی هوا پره های کاملاً v-شکل و یک فن بزرگتر همه و همه این اطمینان را ایجاد می کنند که هوا سریعتر،بیشتر و گسترده تر خنک شده و به سمت شما دمیده می شود.بنابراین، هوای خنک به گوشه گوشه خانه می رسد و همه را سر حال می کند.

طراحی سه گوش برای خنک کنندگی قدرتمند

طراحی سه گوش بی نظیر کولر گازی سامسونگ باعث بهبود عملکرد و کارایی،گردش سریعتر جریان هوا با پوشش دهی گسترده تر خانه شما را به دنبال داشته است. اینورتر دیجیتال این کولر بازده انرژی به مراتب بالاتری فراهم می آورد و قابلیت Virus Doctor به همراه فیلتر Easy آن گرد و خاک، آلاینده ها، مواد حساسیت زا،باکتری ها و ویروس ها را از بین می برد.ابتدا از یک فیلتر و در وهله بعد از Virus Doctor استفاده می کند.

در صورت نیاز به تعمیر یا سرویس لوازم خانگی خود میتوانید با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید، کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس میگیرند.

 کولرگازی جدید سامسونگ

 قبلی بعدی   

تعمیر کولر گازی سامسونگ - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات