دیجی سرویس

 سیستم تهویه کولرگازی یا پکیج  سروصدا دارد؟


 آیا سیستم تهویه کولرگازی یا پکیج سروصدا میکند؟


آیا در زمان روشن شدن ترموستات کولرگازی یا پکیج صدای اضافی شندیده میشود؟ تنها صدایی که هنگام روشن شدن ترموستات داخل خانه شنیده میشود صدای رله فن میباشد. کلید خاموش ترموستات مربوط به سیستم حرارتی و برودتی را خاموش کنید. سپس فن را از حالت اتوماتیک روی حالت روشن بصورت دستی قراردهید. فقط باید فن روشن شود. در صورتی که صدای اضافی شنیده شد، احمالا فن خراب شده است.

سرو صدای سیستم تهویه
کمپرسور بیرون اتاق صدا میدهد.
صدای بوق در کمپرسور:
در صورتی که از یونیت بیرونی سیستم تهویه صدای بوق به گوش میرسد، بهنظر میخواهد که روشن شود اما نمیتواند که به احتمال قوی خازن راه انداز اولیه خراب شده است. در صورت خرابی خازن راه انداز موتور بدلیل تلاش برای روشن شدن و عدم حرکت موتور، داغ میشود و زمانیکه موتور بیش از حد داغ شود، یک سوئسچ کنترل دما آنرا خاموش میکند. وقتی کمپرسور بوق میزند با استفاده از یک پیچ گوشتی بلند ، پره فن را در جهت ساعتگرد وادار به حرکت کنید.
اگر بعد از یک دور چرخش، فن مججدا از حرکت باز ایستاد، یعنی خازن راه انداز باید تعویض شود.

سرو صدای سیستم تهویه

بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب ارور یخچال فریزر امرسان را حتما مطالعه کنید.


قبل از بازکدن درب یونیت سیستم تهویه از قطع جریان ورودی برق به سیستم تهویه اطمینان حاصل کنید.
کمپرسور تهویه صدای "هوم م م م " میدهد.


وقتی شما کلیدترموستات را در جهت سرما بچرخانید و اگر صدای "هوم م م " از کمپرسور شنیده شد، مشکل بدلیل خرابی خازنی میباشد که در بالا گفته شده است، یا میتواند بدلیل عدم تامین ولتاژ کافی توسط منبع تغذیه به یونیت باشد که در اینصورت باید با کارشناسان متخصص تماس گرفته شود. کارشناسان دیجی سرویس بصورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستند. 

سرو صدای سیستم تهویه
کمپرسور سیستم تهویه صدای جیر جیر میدهد.
طی گذشت زمان، یاتاقانهای موتور مستهلک میشوند که نتیجتا صدای جیر جیر از آن شنیده میشود. در بسیاری موارد موتور بیش از حد داغ میکند که بصورت اتومات سیستم  خاموش میشود. در این موقع است که باید نسبت به تعویض موتور اقدام کنید.
سرو صدای سیستم تهویه

 قبلی بعدی   

 سیستم تهویه کولرگازی یا پکیج  سروصدا دارد؟ - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات