دیجی سرویس

طریقه تمیز کردن بدنه یخچال استیل

طریقه تمیز کردن بدنه یخچال استیل

طریقه تمیز کردن بدنه یخچال استیل
تمیز کردن بدنه خارجی یخچال‌های دارای رنگ استیل ضدلک کار سختی نیست، اما لازم است نکات و هشدارهایی را در نظر بگیرید.
در ابتدا حتما اطلاعات و توضیحات تمیزکننده‌ای را که انتخاب کرده‌اید مطالعه کنید. محض اطمینان توصیه می‌شود که آن را بر روی سطح کوچک و خارج از دیدی از یخچال امتحان کنید که آسیبی به دستگاه‌تان وارد نکند. حتی اگر بر روی تمیزکننده عنوان شده باشد که مناسب سطح‌های استیل ضدلک است باز مطمئن شوید که کلراید آن کم بوده و دستگاه را سفید نمی‌کند.
هشدار
• به هیچ وجه تمیزکننده یا آب را به‌طور مستقیم به بدنه دستگاه اسپری نکنید در عوض آن را بر روی دستمال تمیز اسپری کرده و با آن بدنه را تمیز کنید.
• هیچ‌گاه از شیشه‌شوی، صابون، پودر و یا دیگر تمیزکننده‌های دارای الکل، بنزن، آمونیاک یا تینر نقاشی بر روی سطوح استیل ضدلک استفاده نکنید. اصلا سراغ سیم ظرفشویی و یا سفیدکننده‌ها نروید که ممکن است خسارت غیرقابل جبرانی به باور بیاورند.
• اگر دستگاه‌تان به‌صورت توکار درون دیوار کاشی‌کاری شده است، برای تمیز کردن دوغاب اطراف کاشی‌ها و درزهای میانی‌شان، از شوینده‌های دارای اسید هیدروکلریک استفاده نکنید. بخارهای ناشی از آن می‌تواند به ضدلک بودن استیل آسیب برساند.
شیوه تمیز کردن با محلول جوش شیرین و آب
۱. محلولی از جوش شیرین و آب گرم درست کنید.
۲. این محلول را با استفاده از یک دستمال نرم بر روی دستگاه بمالید. (ابتدا این محلول را بر روی گوشه خارج از دیدی از دستگاه امتحان کنید که آسیبی به بدنه نرساند و رنگ آن را تغییر ندهد.) از فشار بیش از حد و سابیدن شدید بپرهیزید و سعی کنید که محلول را به خوبی در سطح دستگاه پخش کنید.
۳. با یک دستمال مرطوب دیگر بدنه را محلول پاک کنید و در نهایت با یک دستمال خشک و تمیز، آن را خشک کنید.

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات