دیجی سرویس

مقایسه کولرهای آبی و گازی

مقایسه کولرهای آبی و گازی

مقایسه کولرهای آبی و گازی

کولرهای آبی نسبت به کولرهای گازی مصرف برق کمتری داشته و به دلیل افزایش دادن رطوبت، برای محیط های خشک مناسب ترند. کولرهای گازی اگرچه مصرف برق بالاتری دارند، اما به دلیل سرعت بسیار بالا در خنک نمودن محیط، از جایگاه خاصی برخوردارند. کولر گازی برای استفاده در مناطق گرمسیر و شرجی مناسب تر است. به طور کلی امروزه کولرهای گازی با توجه به برخورداری از قابلیت های بسیار بالایی که هم صرفه جویی در مصرف انرژی و هم آسایش و رفاه بالایی را به ارمغان آورده اند، نسبت به کولرهای آبی محبوبیت و میزان درخواست بالاتری را به خود اختصاص داده اند.

تکنولوژی اینوررتر

اینورتر یا مبدل به معنای وارونه گردان یا معکوس کننده می باشد و درسیستمهای کمپرسوری به معنای دور متغیر بوده به طوریکه چرخش کمپرسور دورانی و سرعت آن متغیر است و بسته به دما و رطوبت تنظیمی توسط کاربر دورکمپرسورکم یا زیاد می شود و هیچ وقت کمپرسور در زمانی که به دمای دلخواه کاربر برسد خاموش کامل نمی شود فقط دورآن کم شده و با حداقل مصرف برق کارمی کند و بسته به نیاز مجدد شروع به کار با دور بالا می کند. پس همیشه دور کمپرسور زیاد یا در جهت عکس کم شده و به اصطلاح کمپرسور استارت اضافه نمی کند و عمل اتومات کردن و استارت کردن کمپرسور که باعث اصلی مصرف برق زیاد است در این سیستمهای اینورتر اتفاق نمی افتد. اینورتر درواقع با تغییر فرکانس و ولتاژ برق باعث کاهش مصرف شده و تمام عملکرد دستگاه هوشمند می باشد.

کمپرسورهای اینورتر عمدتا" با گاز جدید410 که سازگار با محیط زیست است کارمی کند و درنتیجه راندمان دستگاه بالاتر می باشد.

شرکت های سازنده معمولا" پانل های داخلی اسپلیتهای اینورتر را زیباتر می سازند تا خریداران بیشتر تمایل به خرید داشته و انگیزه ای برای خریداران باشد. اسپلیتهای اینورتر یک یا چند پانله با یونیت های داخلی دیواری، زیرسقفی و کانالی سرد و گرم تولید می گردند. کولرهای گازی اسپلیت مدل اینورتر بین 60 الی 65 درصد کم مصرف تر می باشند هرچند قیمت بالاتری دارند.

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات