دیجی سرویس

آموزش نحوه صحیح استفاده از ماشین لباسشویی پربازده


چگونه از ماشین لباسشویی پربازده درب از بالا خروجی بهتری بگیریم؟

 

ماشین لباسشویی های پربازده درب از بالا از نظر ظاهری به ماشین لباسشویی های استاندارد قدیمی خیلی شبیه هستند اما وقتی درب آنها را باز میکنیم، تفاوت را کاملا احساس میکنیم . در وسط وان ماشین لباسشویی های پربازده پروانه همزن وجود ندارد، آنچه میبینید تها یک صفحه شستشو به همراه یک جفت  protrusions در انتهای لگن ماشین لباسشویی میباشد. و وقتی شما برنامه شستشوی ماشین لباسشویی  را اجرا میکنید ملاحظه میکنید که آب کل حجم لگن شستشو را فرا نمیگیرد ، به عبارت دیگر این ماشین لباسشویی با ماشین لباسشویی مادر بزرگ شما فرق دارد. و برای اطمینان از اینکه لباس شما در پایان عملیات شستشو تمیز شده است، نیاز است که به نحوه صحیح از ماشین استفاده کنید و با نحوه صحیح استفاده از ماشین لباسشویی آشنا باشید .

اجزاء تشکیل دهنده ماشین لباسشویی درب از بالا
آشنایی با نحوه کار ماشین لباسشویی درب از بالای پربازده

ماشین لباسشویی های پربازده درب از بالا بیشتر شبیه ماشین لباسشویی های درب از جلو هستند تا ماشین لباسشویی های استاندارد درب از بالا . لگن درونی ماشین لباسشویی حول یک محور افقی دوران میکند مانند یک ماشین لباسشویی درب از جلو، اما از بالا تغذیه میشود. (لباس از بالا درون آن ریخته میشود.)  و یک درب از بالا باز شو دارد که باید آنرا بلند کرد تا لباس درون ماشین لباسشویی ریخت. این ماشین ها مانند یک ماشین لباسشویی درب از جلو کار کرده و میچرخند و نسبت به ماشین لباسشویی های استاندارد ، 50 درصد آب کمتری مصرف میکنند.
جا پودری ماشین لباسشویی های پربازده درب از بالا، برای ریختن پودر شوینده ، مایع سفید کننده و مایع نرم کننده ، بوسیله نیروی جاذبه زمین و نیروی گریز از مرکز ، نیاز به تجهیزات بازدارنده کمتری دارند.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب تعمیر ظرفشویی بوش را حتما مطالعه کنید.


دو نوع ماشین لباسشویی درب از بالا
در ماشین لباسشویی های مدل درب از جلو، مسیر جاپودری باید توسط یک شیر سلنوئیدی باز شود. طراحی عمودی ماشین لباسشویی درب از بالا،ورود و خروج آب را نسبت به ماشین لباسشویی های مدل درب از جلو، راحت تر میکند. بدلیل نیروی جاذبه و موقعیت محل تخلیه آب، بعد از فرایند شستشو ، هیچ گونه آبی درون ماشین لباسشویی چه در وان شستشو و چه در مسیر شلنگ ها باقی نخواهد ماند. همچنین بدلیل عدم وجود لاستیک آب بندی برای درب ماشین لباسشویی ، رطوبت و یا مواد شوینده لابلای درزهای لاستیک آب بندی درب ماشین لباسشویی درب از بالا باقی نمی ماند که نهایتا کپک و قارچ هم در آن رشد نکرده و از تولید بوی نامطبوع در آن جلوگیری میشود. نتیجتا تمیز کردن ماشین لباسشویی های پربازده درب از بالا خیلی ساده تر است.

جاپودری ماشین لباسشویی
رفع ایراد ماشین لباسشویی های پربازده درب از بالا

اگرماشین لباسشویی  پربازده درب از بالا لباسها را خوب تمیز نمیکند، میتوان برخی مواد را بررسی کرد. اما در نظر داشته باشید که همه آنها نمیتواند خراب باشد.
یکی از شرکتهای معتبر در زمینه تعمیر لوازم خانگی ، دیجی سرویس میباشد که در صورت نیاز به تعمیر پکیج ،تعمیر ماشین ظرفشویی ، تعمیر یخچال،  تعمیر ماشین لباسشویی ، تعمیر کولر گازی ، تعمیر ساید بای ساید و... با آن تماس بگیرید. 

 قبلی بعدی   

آموزش نحوه صحیح استفاده از ماشین لباسشویی پربازده - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات