دیجی سرویس

بخارشوی و میکروب زدایی

بخارشوی و میکروب زدایی

در هر خانه ای آلودگی های پنهانی وجود دارد که سبب بروز مشکلات سلامتی میشوند. ضعیف شدن سیستم دفاعی باعث ایجاد عفونت شده و حتی ممکن است عوارض آن برای همیشه در بدن باقی بماند. بخارشویی این مشکل را به راحتی حل میکند. دستگاههای مدرن شرکت ساتراپ گستر و تکنیسین های این شرکت میتوانند که به هر گوشه، زاویه، برآمدگی که شرکت های نظافتی سنتی نمیتوانند پاکسازی کنند یا امکان دسترسی ندارند را پیدا و پاکسازی کنند. این فرایند بهداشتی تمامی جرم های مضری را که ممکن است به سلامت شما و عزیزانتان لطمه بزند را از بین میبرد.

 مبارزه و از بین بردن ساس تشک، کک و مایت ها

با تکنولوژی مخصوص بخار ، و تکنیک های منحصر به فرد کارشناسان ما، بخار شویی تنها راه تضمینی از بین بردن کنه های ریز گرد و غبار (مایت ) وکک است بلکه روش بسیار موثری برای نابودی ساس تشک و بیشترین جرم ها و باکتریها است.

کنه های گرد و غبار و مخصوصا ساس و کک به حرارت بالا بسیار حساس هستند، و در حرارت بالای 60 درجه سانتیگراد قطعاً از بین میروند. حا اینکه دستگاههای مورد استفاده این شرکت داری خاصیت آنتی باکتریال و مجهز به بخار صنعتی، با دمای 140 درجه سانتی گراد است. حرارت بالای بخار دستگاههای ما به طور کاملاً طبیعی و بدون نیاز به هیچگونه مواد شیمیایی مضر محیط را کاملا ضد عفونی کرده و به طور موثری تمامی جرم ها، کنه های گرد و غبار و حتی موجودات آلرژی زای دیگری مانند گالها، شپش ها، کک ها و خیلی دیگر از موجودات مضر را از بین می برد. حرارت تولید شده از دستگاههای ما خیلی بیشتر از آنچه که نیاز است بوده و این موضوع کمک میکند تا حرارت بخار تا اعماق وسایل نفوذ کرده و تمامی کنه های گرد و غبار و حتی تخم ساس را از بین ببرد.

جدول زیر میزان حرارت و زمان لازم برای نابودی ساس را نشان می دهد:

 

حرارت / زمان مورد نیاز برای کشتن ساس در تمامی مراحل رشد
زمان مورد نیاز حرارت / دما
7 ساعت 45 درجه سانتی گراد
90 دقیقه 48 درجه سانتی گراد
1 دقیقه 50 درجه سانتی گراد

برای بخارشویی حرارت سطح باید به 71-82 درجه سانتیگراد برسد تا این اطمینان داده شود که حرارت سطح به سرعت به 50 درجه سانتیگراد برسد.

در ضمن، بین بردن ساس فقط با سمپاشی امکان پذیر نیست چرا که فقط حشرات بالغ از بین میروند و تخم ها پس از مدتی مجدا باز شده و محیط را دوباره آلوده میکنند. ساس ها معمولا در نزدیکی شما (تخت خواب، مبل، تشک خوشخواب، فرش و...) زندگی میکنند که با در نظر گرفتن این موضوع سمپاشی منجر به آلوده تر شدن محیط زندگی میگردد. در حالیکه روش بخارشویی کاملا با محیط زیست سازگار است و نیازی هم به مواد شمیایی نیست.

شاید بهتر باشد برای داشتن محیطی عاری از هرگونه آلودگی این درمان هر سه ماه یکبار تکرار شود.

با ما تماس بگیرید تا اولین دوره ضدعفونی منزل شما را آغاز کنیم.

ضدعفونی کردن تشک خوشخواب ، فرش، موکت و مبل

بجای جارو کردن گرد و غبار و پخش کردن کنه های گرد و غبار به صورت ناکارآمد و هزینه کردن مبالغ زیادی جهت تشک های ضد باکتری یا خرید پدهای متعدد ، بهتر است سرویس های ضدعفونی بخار را هر 4 یا 6 هفته یکبار جایگزین کنید تا تمامی موجودات حساسیت زا از بین بروند. در فرآیند گندزدائی و ضدعفونی کردن، ما از بخار خشک استفاده میکنم بدین معنی که کمتر از 5% رطوبت در این فرآیند وجود دارد و به همین دلیل است که پس از اتمام کار امکان رشد قارچ و کپک کاملا از بین میرود همچنین چون رطوبت ناحیه بخار زده بشدت افت میکند که امکان رشد کنه گرد و غبار را هم به حداقل می رساند.

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات