دیجی سرویس

چطور یک ماشین لباسشویی را تعمیر کنیم


تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی یکی از موضوعات درد سرساز است که اگر به موقع اقدام نشود مجبور می شوید، زحمت شستشن لباس ها را خودتان به جان بخرید! تعمیرات ماشین لباسشویی در زمانی که دستگاه به مشکل برمی خورد امری جدی است! اما برای سرویس ماشین لباسشویی باید چه مواقعی اقدام نمود؟ شاید لباسشویی شما روشن نمی شود! یا شستشوی لباس ها با لرزش و صدای زیاد همراه است، شاید هم لباس هایتان بدون هیچ مشکلی شسته شده، منتها درب ماشین لباسشویی باز نمی شود! این موارد ممکن است در هر زمانی باعث دردسر شود. منتها برای تعمیر کردن ماشین لباسشویی از چه تعمیرکار و سرویسکاری استفاده کنید، حرف اول و آخر را در تضمین دستگاه شما می زند. ما نیز بر اساس این آیتم، قصد داریم راهکارهای نگهداری از ماشین لباسشویی و معرفی یک تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی را در قالب مطالب مهمی به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید اگر ماشین لباسشوییتان دچار مشکل شده است و بنظرتان می آید که خودتان می توانید آن را تعمیر کنید،این مطلب را تا انتها دنبال کنید. اگر نیاز به عیب یابی ماشین لباسشویی دارید می توانید با شماره ای که در ابتدای این صفحه وحود دارد تماس بگیرید و درخواست کمک کنید.در اسرع وقت،نزدیکترین تعمیرکار ما به محل سکونت شما خواهد آمد. اگر ماشین لباسشوییتان نیاز به تعویض قطعات دارد و یا احساس می کنید ماشین لباسشوییتان نیاز به سرویس دارد نیز با شماره ذکر شده تماس حاصل فرمائید. برای اطلاع از قیمت ها نیز می توانید با سرویس کاران تماس گرفته و از همکاران ما درخواست تعرفه های قیمتی را بکنید.
چه برندهایی تحت پوشش سرویسکاران برای تعمیر ماشین لباسشویی است:
برندهای ماشین های لباسشویی بسیار زیاد هستند. ما با اختصاص چندین تعمیرکار در هر برند و آموزش حرفه ای آنها افرادی با تجربه و حرفه ای را برای تعمیر انواع برندهای ماشین لباسشویی برای شما ارسال می کنیم. در زیر لیست برندهای تحت پوشش تعمیرات ماشین لباسشویی سرویسکاران آورده شده است:
سامسونگ
ال جی
بوش
اسنوا
دوو
باکنشت
زیرووات
بکو
پاکشوما
پارس
کنوود
آریستون
ویرپول
آاگ
آبسال
و...
اگر ماشین لباسشویی شما در لیست بالا نیست نگران نباشید. با ما تماس بگیرید تا مشکلتان را حل کنیم سرویسکاران چه ماشین های لباسشویی را تعمیر و سرویس می کند؟ همانطور که در بالا هم بدان اشاره کردیم برای ما فرقی ندارد که ماشین لباسشویی شما چه مدل و مارکی داشته باشد. ما با ارائه خدمات کامل در زمینه ی تعمیرات ماشین های لباسشویی در خدمت شماییم. در زیر لیست انواع ماشین های لباسشویی قابل تعمیر برای شما آورده شده است:
ماشین لباسشویی های خانگی
ماشین لباسشویی های صنعتی
ماشین لباسشویی های دوقلو و سطلی
ماشین های لباسشویی قدیمی و درب از بالا
ماشین های لباسشویی درب از جلو
با کدهای خطای ماشین های لباسشویی آشنا شوید:
با توجه به سیل سوالات شما عزیزان در خصوص کدهای خطایی که در ماشین های لباسشویی ظاهر می شود باید خاطرنشان کنم کلیه این کدها بر اساس استانداردهایی مورد تایید کلیه شرکتهای سازنده ی ماشین لباسشویی ایجاد می شوند. پس فرقی نمی کند ماشین لباسشویی سامسونگ این خطا را بدهد یا بوش، اگر کدها یکی باشد پس حتما یک مشکل واحد برای این ماشین های لباسشویی پیش آمده است. در زیر لیست متداول ترین خطاهای موجود در ماشین های لباسشویی را مشاهده خواهید کرد:
خطای F04 در لباسشویی آریستون بخاطر مشکل در هیدروستات است. برای تعمیر آن باید حتما از سرویسکار حرفه ای کمک بگیرید.
خطای F2 برای ماشین های لباسشویی بخاطر مشکل در تخیله آب صورت می گیرد که در این صورت شما نیاز به عوض کردن پمپ تخلیه دارید که این کار نیز باید توسط تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی انجام شود.
خطای FOD بمنظور تولید کف زیاد است که باید برای رفع آن با ما تماس بگیرید.
خطای E1 مربوط به شیر برقی است که باید تعویض شود.
خطای E01 خطایی مربوط به درب ماشین لباسشویی است.
مشکلاتی که مشتریان ما در خصوص خرابی ماشین لباسشویی برایشان پیش می آید: اغلب مشتریان ما بر اثر اتفاق افتادن یکی از موارد با ما تماس می گیرند. اگر شما هم یکی از مشکلاتی که در زیر آورده شده مواجه شده اید با سرویسکاران تماس بگیرید:
لباس ها به خوبی شسته نمی شود و کثیفی و لک روی آنها می ماند.
دیگ درون ماشین لباسشویی نمی چرخد و کار نمی کند.
لباسشویی اصلا روشن نمی شود!
ماشین لباسشویی برق می دهد (خیلی مراقب باشید و سریعا تماس بگیرید)
لباسشویی موقع شستن لباس ها صداهای عجیب غریب می دهد.
هنگام شستن تکان های شدید و غیر قابل کنترل می کند.
در ماشین لباسشویی بسته نمی شود یا بسته شده دیگر باز نمی شود.
خشک کن ماشین کار نمی کند.
وقتی خشک کن کار می کند ماشین لباسشویی بسیار صدا می دهد.
زمان سنج ماشین لباسشویی درست نشان نمی دهد.
ماشین لباسشویی کف می کند و کفش از ماشین در هنگام شستن بیرون می زند.
لاستیک های حفاظتی از آب ماشین پوسیده و آب پس می دهد.
از جایگاه پودر استفاده چندانی بابت شستشو نمی شود.
مشکل با شستن با آب گرم داریم.
اینها مواردی بودند که اکثرا مشتریان در هنگام مواجه به خرابی ماشین لباسشویی به ما گزارش می کنند. اگر شما هم ماشین لباسشوییتان خراب شده یا یکی از مشکلات بالا را دارد با سرویسکاران تماس بگیرید.


چه زمانی باید ماشین لباسشویی را تعمیر کنیم؟


همانطور که در جریان هستید ماشین لباسشویی جزء لوازم ضروری هر خانه ای می باشد که بنا به دلایل زیادی ممکن است با خرابی مواجه شود، گاهی اوقات خرابی ماشین لباسشویی به حدی می باشد که ما نیاز داریم از یک شخص حرفه ای برای تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیریم. در ادامه این مطلب مواردی که باید ماشین لباسشویی خود را به دست یک تعمیرکار حرفه ای ماشین لباسشویی بسپاریم را برای شما ذکر می کنیم. در صورتی که قطعات ماشین لباسشویی خراب شوند و نیاز به تعویض شدن داشته باشند. در صورتی که ماشین لباسشویی شما آب دهد و یا اینکه آب را گرم نکند، شما باید از یک تعمیر کار حرفه ای کمک بگیرید. در صورتی که خشک کن لباسشویی کار نکند شما نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی دارید. در صورتی که ماشین لباسشویی شما عمل تخلیه و آبگیری را به درستی انجام ندهد. همچنین در زمانیکه ماشین لباسشویی شما به صورت اتومات کار نکند نیاز به تعمیر شدن دارد. مورد بعدی که شما را مجبور به استفاده از یک تعمیر کار می کند خرابی صفحه نمایشگر می باشد. در صورتی که لباسشویی شما، لباس ها را تمیز نمی شوید و لکه های روی لباس ها را از بین نمی برد هم شما نیاز به تعمیر کردن ماشین لباسشویی خودتان دارید.


چطور ماشین لباسشویی را تعمیر کنیم؟


گاهی اوقات هرچقدر هم که حواستان به نگهداری و مراقبت از ماشین لباسشویی باشد، باز هم ممکن است اختلالاتی در کارکرد ماشین لباسشویی پیش آید که نیازبه اقدام برای تعمیر وجود داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است ماشین لباسشویی شما عمل آبگیری را به درستی انجام ندهد! در این مواقع اگر خودتان تجربه ی اندکی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی داشته باشید، به راحتی می توانید مشکل را تشخیص دهید و پمپ تخلیه را بررسی کنید! در واقع آبگیری نکردن ماشین لباسشویی می تواند به دلیل اشکال در پمپ تخلیه باشد، چرا که ممکن است نخ و یا کرک لباس به پروانه پمپ پیچیده باشد و مانع کارکرد درست آن شود، یا ممکن است شیلنگ تخلیه مسدود شده باشد و یا در حالت خیلی بد، احتمال سوختن پمپ تخلیه وجود دارد که بایستی در این حالت تعمیر ماشین لباسشویی خود را به تعمیرکار متخصص و مجربی بسپارید. شاید هم با موارد دیگری برخورد کنید که برایتان تازگی داشته باشد، به عنوان مثال، هر قدر که دکمه استارت را می زنید، لباسشویی شما روشن نمی شود. در این حالت چه کار باید کنید! آیا بایستی فوری به یک تعمیرکار تماس بگیرید و با او هماهنگ کنید؟ در این مواقع بهتر است همیشه خودتان چند آیتم مهم را بررسی کرده و مشکل را بیابید! مثلا ممکن است دستگاه شما هنوز به برق زده نشده باشد! یا ممکن است پریز برق نداشته باشد که در این حالت بایستی توسط ولت متر، برق مربوط به پریز را بررسی کنید تا مشکل را حل نمایید. گاهی اوقات هم روشن نشدن ماشین لباسشویی ارتباط مستقیمی با خرابی کلیدها دارد و یا احتمال دارد درب ماشین به درستی بسته نشده باشد و یا قفل ایمنی درب خراب باشد! این موارد می تواند مشکلاتی باشد که با آنها برخورد کنید، منتها قبل از هر تماسی، بهتر است خودتان کمی تنظیمات مربوطه را بررسی کنید تا هزینه های بالایی را بابت این موارد نپردازید.


تعمیرکار ارزان ماشین لباسشویی در تهران را خبر کنید!


هزینه مناسب و ارزان در کنار کیفیت بالا، دو آیتم فوق العاده ضروری و قابل توجه مشتریان است! این موارد را می توانید با تیم تخصصی سرویسکاران تجربه کنید! اگر به دنبال قیمت ارزان هستید و می خواهید تعمیر ماشین لباسشویی خود را با بهترین کیفیت، در کوتاهترین زمان و ارزان انجام دهید، با سرویسکاران تماس بگیرید و تمامی تعمیرات لوازم خانگی خود را به آنها بسپارید. سرویسکاران با برخورداری از تیمی متخصص، خبره و زبردست یکی از بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی در تهران محسوب می شود که تاکنون رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیرات خود را به آنها بسپارید چرا باید تعمیرات ماشین های لباسشویی را به سرویسکاران بسپارید؟ جالب است بدانید: سرویسکاران با سالها تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی همچون: تعمیر کولر گازی، تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر کولر آبی، تعمیر و سرویس پکیج های دیواری توانسته رتبه قابل توجهی را در تهران به خود اختصاص دهد. کیفیت، سرعت عمل، انعطاف در تعیین زمان تعمیرات و هزینه پایین تنها مواردی از ویژگی های این مرکز خدمات و تعمیرات می باشد که بسیار قابل توجه است.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ را حتما مطالعه کنید.



تعمیر ماشین لباسشویی در تهران


با سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی خود توسط تعمیرکاران حرفه ای در سراسر تهران، خیال خود و خانواده تان را راحت کنید. ما با ارائه ی خدمات ویژه در زمینه ی تعمیرات ماشین لباسشویی به صورت کاملا حرفه ای سعی می کنیم رضایت تمامی مشتریان خود را بدست آوریم. سرویسکاران با در اختیار داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب یکی از بهترین تعمیرگاه های مجاز تعمیرات انواع ماشین لباسشویی است. مهم نیست شما چه ماشین لباسشویی را داشته باشید، ماشین لباسشویی شما هر مارکی که باشد، چه سامسونگ چه ال جی و چه مارکهای دیگر ما قادر به تعمیر و سرویس آن هستیم. فقط کافی است برای انجام تعمیر ماشین لباسشویی خود با ما تماس بگیرید. خدمات تعمیراتی ما فعلا در محدوده ی شهر تهران در چهار جهت این شهر انجام می شود.


تعمیرگاه مجاز ماشین های لباسشویی


ما با داشتن کارشناسان دوره دیده و مجرب قادر یکی از معتبرترین تعمیرگاه های مجاز تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی هستم. برای تعمیر انواع ماشین لباسشویی فقط کافی است با ما تماس بگیرید و مدل و مارک ماشین لباسشویی خود را به ما بدهید. پس از تماس شما با مجموعه تعمیرگاه های ماشین لباسشویی سرویسکاران، بهترین و نزدیکترین سرویسکار برای رفع مشکل شما به محل اعزام می شود. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین خدمات را در زمینه ی تعمیرات ماشین های لباسشویی به مشتریان گرامی بدهیم. در همین خصوص ما با انجام دوره های تکمیلی آموزشی برای سرویسکاران خود سعی بر بروزرسانی همیشگی دانش آنها داریم تا بتوانیم از طریق این کارها رضایت خاطر شما عزیزان را بدست آوریم.

راهنمای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی

آیا به لباسشویی برق می رسد؟ اولین راه تعمیر هر نوع وسیله ی الکتریکی این است که ساده به آن نگاه کنید، مثل به برق زدن آن وسیله. اگر همه چیز درست کار کرد،میتواند مشکل از فیوز یا مدار باشد. هر کدام از این موارد تعمیرش بسیار ساده است. ولی اگر ماشین به اندازه کافی برق بگیرد ، ولی کار نکند، دیگر زمانش است که متوجه بشوید مشکل پیچیده تر است.

بعد از کنترل برق  ورودی،دومین چیزی که باید بررسی کنید،تامین آب است.دستگیره های شیر ممکن است هرز بشود و یا شلنگ تاب بخورد، پس اگر سریع این دو قطعه را بررسی کنید مشکل حل می شود.ببینید که هر دو شیر آب باز باشد و شلنگها بدون هیچ تاب خوردگی ای کشیده شده باشد.اگر لباسشویی دکمه ی ذخیره آب داشت ،ببینید که حتما این دکمه زده شده باشد .

اگر مشکل از تامین برق و آب نبود ، مشکل منطقی بعدی از اینکه ماشین لباسشویی درست کار نمی کند ، این است که باید تمیز بشود.

حالا این مقاله تعمیراتی لباسشویی را با این نکته قطع میکنیم که چرا وقتی لباسها را شستیم ،ماشین لباسشویی بوی تعفن می دهد،به این خاطر  میتواند باشد که لباسشوییتان کثیف است.

به طور منظم در لباسشویی را تمیز کنید تا کثیفی و مواد شوینده آنجا رسوب نکند.وقتی شما پارچه های پرزدار می شویید،پرزها را از لگن لباسشویی وقتی شستوشو تمام شد بردارید ، رسوب پرزها باعث می شود آب و مواد شوینده خوب جریان نیابد و رسوبات صابونی باعث می شود لباسشویی بو بگیرد.برای حل این مشکل، لگن را با آب پرکنید و ½ فنجان جوش شیرین و سه فنجان سرکه سفید بریزید، بعد ماشین را روی چرخه ی شست و شوی کامل بگذارید. اگر واقعا رسوبات خیلی بد بود ، داخل لگن را با مواد شوینده ی امونیاکی بشویید. و بعد با یک دستمال نم دار حاوی سفید کننده آبکشی نمایید. توجه کنید که اول لگن را آبکشی نمایید و بعد دستمال نمدار حاوی سفید کننده را بکشید. چرا که آمونیاک و مواد سفید کننده یک گاز خطرناکی را ایجاد میکنند که کلرامین نامیده می شود. که این ترکیب باعث آسیبهای سلامتی و حساسیتهای پوستی و مشکلات کلیوی می شود

در آخر قبل از اینکه بخواهید چیزی داخل ماشین بیاندازید ،ماشین لباسشویی را روی دور شست و شوی کامل بگذارید .اگر مشکلتان حل نشد ، به شما در مرحله ی بعد نحوه باز کردن ماشین لباسشویی رامی گوییم .

برای اغلب تعمیرات ، نیاز است که دور ماشین لباسشویی باز بشود(کابینت دور). تمام اجزای الکتریکی و شلنگها داخل کابینت ماشین لباسشویی قرار دارد. جای قرارگیری با توجه به نوع سازنده متفاوت است، ولی اصولا در بالای ماشین پشت کنترل پنل قرار دارد.این تقریبا با توجه به مدل راحت قابل تشخیص است، ولی ابتدا با نمایندگی های مجز مشورت کنیدکه از کجا باز می شود. قبل ازبازکردن کابینت دور لباسشویی حتما جریان آب و برقی ورودی به آنرا قطع کنید.

در اینجا مراحل عمومی باز کردن ماشین لباسشویی جهت تعمیرات را توضیح می دهیم


1-کنترل پنل را بردارید،عموما بالای ماشین قرار دارد، که معمولا نیاز است که با آچار شلش کنید.دستگیره های روی کنترل پنل معمولا با نیروی مغناطیسی به هم وصلند،درحالیکه بقیه به هم پیچشده اند.که سرپیچهایشان با هم فرق می کند

 2-برای بازکردن پنل سرویس، باید تمام پیچهای باقیمانده را باز کنید . اول ماشین و شلنگها باید آب داخلشان نباشد.ماشین را کج کنید تا به زیر آن دسترسی یابید، که زیرش باز است و نیازی به باز کردن پنلی نیست.

برای باز کردن کابینت بالایی ، یک چاقوی پلاستیکی سفت را بین قسمت بالایی و پنل کناری بگذارید و با مچتان چاقو را بگردانید، اینباعث می شود تا فنر ارتجاعی باز بشود.

قسمت سخت تعمیر لباسشویی آنجایی است که کلی دستگاه های کنترلی وکلید و زمان سنج وجود دارد .

کدام کلید باید تعمیر بشود؟


ماشین لباسشویی از طریق چرخه های شست و شو مختلف و تنظیمات گوناگونی که دارد کار می کند. که این، ماشین لباسشویی را از سایر لوازم برقی خانگی مجزا می کند، برای مثال توستر فقط یکی دو کار انجام می دهد.در اینجا میگوییم که چطور برخی از کلیدهای عمومی و تایمر را تعمیر کنیم.

 

چفت در لباسشویی


چفت در، در ماشین لباسشویی مثل یک کلید ایمنی عمل میکند،و اگر در با هر نوع مواد شوینده ای مسدود شده باشد ، چفت دربسته نمی شود و ماشین کار نمیکند.

1-ماشین را ازبرق بکشید .با یک سیخ چوبی می توانید چفت در را تمیز کنید

2-اگر تمیز کردن جواب نداد ، بالای کابینت را باز کنید تا به سوئیچ دسترسی یابید.وقتی کلید را دیدید ، ملاحظه کنید که پیچهای آن شل نشده باشد. چراکه اگر پیچ ها باز باشد در طول چرخه ی شست و شو و هنگام بسته شدن در ، چفت تکان می خورد.

سوئیچ درجه حرارت لباسشویی


این سوئیچ کنترل پنل دمای آب داخل لگن ماشین را تنظیم می کند. همچنین هنگام پر شدن لگن از آب هم نقش دارد. اگر شک دارید که این سوئیچ معیوب است ، آن را باز کنید و به یک فرد ماهر برای تعمیر بدهید، چون نیاز به ابزارهای به خصوصی برای تست کردن آن است.

اگرمشکل با دماسنج آب، پرکردن آب درحی نشست و شو بود ،هر دوی زمانسنج و دماسنج خراب است.

سوئیچ کنترل سطح آب لباسشویی


این هم یکی دیگر از کلیدهای کنترل پنل است که اغلب بغل کلید دماسنج قرار دارد. باید یک شلنگ کوچک به این کلید وصل باشد، گاهی اوقات این شلنگ شل می شود و ارتباطش قطع می شود .اگر این اتفاق بیافتد،آب داخل لگن سرریز می شود. برای حل این مشکل 1 سانت از ته شلنگ را ببرید و با یک PUSH FIT ( اتصالاتی که عمل آببندی را انجام می دهند) دوباره آن را به سوئیچ وصل کنید.

 قبلی بعدی   

چطور یک ماشین لباسشویی را تعمیر کنیم - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات