دیجی سرویس

هنگام خرید ماشین لباسشویی به چه نکاتی دقت کنیم؟


ماشین لباسشویی درب از بالا یا ماشین لباسشویی درب از جلو، کدام یک بهتر است؟

زمان خرید ماشین لباسشویی رسیده است. کدام یک را انتخاب میکنید؟ یک ماشین لباسشویی درب از بالای استاندارد با یک پروانه همزن و یا یک ماشین لباسشویی پربازده از نوع درب از بالا و یا درب از جلو؟

ماشین لباسشویی استاندارد در مقابل ماشین لباسشویی پربازده

تا چند سال پیش  ماشین لباسشویی های درب از بالا تنها ماشین لباسشویی های موجود برای مشتریان در ایالات متحده آمریکا بود. در همان زمان، ماشین لباسشویی های درب از جلو در سایر نقاط جهان میدان دار شده بود. امروز ، ایالات متحده آمریکا تولید کننده ی ماشین لباسشویی های پربازده درب از بالا و درب از جلو بوده و در فروشگاه های لوازم خانگی آنها را به فروش میرساند. امروزه که حق انتخاب بیشتری وجود دارد و ماشین لباسشویی های استاندارد و پربازده هم هرکدام دارای مزایا و معایبی هستند ، کدام یک را باید انتخاب کرد؟
برای انتخاب ماشین لباسشویی های پربازده درب از بالا و درب از جلو در مقابل ماشین لباسشویی های استاندارد درب از بالا علاوه بر قیمت، اندازه و رنگ ، عوامل دیگری برای انتخاب نوع ماشین لباسشویی نیز وجود دارد.
در ادامه خصوصیات هریک از ماشین لباسشویی های پربازده درب از جلو و درب از بالا و ماشین لباسشویی های استاندارد درب از بالا در یک جدول بصورت مقایسه ای آورده شده است. همچنین برتری هریک نسبت به دیگری نیز در آن قید شده است. 
 جدول مقایسه ماشین لباسشویی هاَ

ماشین لباسشویی های پربازده درب از بالا و درب از جلو 

ماشین لباسشویی های درب از جلو از غلتاندن لباسها بصورت حرکت بالا و پایین مانند شستشوی لباسها با دست تقلید میکنند. ماشین لباسشویی پربازده درب از بالا از غلتاندن لباسها روی یک صفحه گرد در پایین وان یا لگن ماشین لباسشویی در محلول آب و کف بهره میبرند. ماشین لباسشویی های استاندارد درب از بالا از یک پروانه همزن به همراه برجستگی برای چرخاندن لباسها بصورت آرام استفاده میکند که باعث چلاندن و پیچاندن بیشتر لباسها میشود.
 

مصرف کم آب در  ماشین لباسشویی های درب از بالا و درب از جلو پربازده :


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب تعمیر ماشین ظرفشویی بوش را حتما مطالعه کنید.


ماشین لباسشویی های درب از جلو حدود 13 گالن آب در هر بار شستشو مصرف میکنند. ماشین لباسشویی های پربازده درب از بالا حدود 12 الی 17 گالن آب مصرف میکنند.
ماشین لباسشویی های استاندارد درب از بالا در هر بار شستشو حدود 30 الی 45 گالن آب مصرف میکنند. برای خرید یک ماشین لباسشویی با مصرف کم آب به نشان ستاره های آبی روی برچسب انرژی آن دقت کنید که بیانگر 30 درصد مصرف کمتر انرژی و 50 درصد مصرف کمتر آب نسبت به مدل های معمولی میباشد.

مصرف کمتر انرژی در  ماشین لباسشویی های درب از بالا و درب از جلو پربازده :

در ماشین لباسشویی های پربازده درب از بالا و همچنین ماشین لباسشویی های درب از جلو باید از پودرهای شستشوی با  کف تولیدی کم و یا بدون کف استفاده نمود که با نشان he مشخص شده اند. زیرا این نوع ماشین لباسشویی ها آب کمتری مصرف میکنند فلذا باید حجم خیلی کمتری از چودر شستشو در آنها استفاده نمود به نحوی که بیشتر از 2 قاشق غذاخوری در هر بار شستشو استفاده نکنید.
همزن ماشین لباسشویی

همه ی شرکتهای معتبر تولید کننده پودرهای شستشو ، فرمولاسیون خود در تولید پودرهای شستشوی پربازده یا he را به عوان بهترین محصول شرکت خود معرفی میکنند که میتواند در ماشین لباسشویی های استاندارد نیز مصرف شود.

مایع شستشوی پربازده

مزیت کم مصرف بودن در انرژی  ماشین لباسشویی های درب از بالا و درب از جلو پربازده :

از آنجا که ماشین لباسشویی های پربازده درب از بالا و ماشین لباسشویی های درب از جلو آب کمتری مصرف میکنند، از ماشین لباسشویی های استاندارد بازدهی بیشتری در مصرف انرژی دارند، زیرا انرژی کمتری برای گرم کردن آب نیاز دارند. همواره هنگام خرید به لیبل مصرف انرژی آن دقت کنید و با سایر مدل های مورد نظر مقایسه کنید و قبل از آنکه ماشین لباسشویی قدیمی خود را دور بیندازید، سعی کنید تا آنرا برای یک پروژه جدید بازیافت کنید.
دیجی سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی از جمله تعمیر ماشین لباسشویی ، تعمیر یخچال فریزر ساید ، تعمیر پکیج ، تعمیر ماشین ظرفشویی وسایر لوازم خانگی میباشد .

 قبلی بعدی   

هنگام خرید ماشین لباسشویی به چه نکاتی دقت کنیم؟ - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات