دیجی سرویس

نحوه اصولی جابجایی ماشین لباسشویی


آموزش تصویری نحوه جابجایی ماشین لباسشویی:

این مقاله برای آن دسته از افرادی که مستاجر هستند و یا زیاد خانه خود را عوض میکنند مطالب خوبی ارائه میکند. یکی از اولین چیزهایی که هنگام نقل مکان از جایی به جای دیگر باید انجام دهیم، شستن لباسها مخصوصا آن لباسهایی که مورد علاقه مان است  میباشد که هنگام اسباب کشی شاید کثیف شده باشند فلذا باید نحوه باز و بسته کردن اتصالات ماشین لباسشویی را بلد باشید.

جابجا نمودن ماشین لباسشویی


 

چگونه لباسشویی را از اتصالات جدا کرده و جابجا کنیم؟

جابجا نمودن ماشین لباسشویی

جدا کردن اتصالات و جابجا نمودن ماشین لباسشویی از هر نوعی چه درب از بالا و چه درب از جلو ، در صورتی که نکات ذیل را رعایت کنید کاری ساده خواهد بود. شما تنها به ابزار ذیل نیاز دارید ( یک سطل کوچک، دستمال کهنه برای جذب آب ، مقداری نوار چسب ، مقداری کابل و یا سیم و 2 نفر نیروی کمکی برای جابجا کردن ماشین لباسشویی از روی پلکان )
 
1- برای شروع ابتدا شیر ورود آب به ماشین لباسشویی را ببندید. مطمئن شوید که دو شیر آب سرد و گرم کاملا بسته باشند.

جابجا نمودن ماشین لباسشویی


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب 15 راهکار برای افزایش عمر یخچال فریزر را حتما مطالعه کنید.


2- ماشین لباسشویی را روی شستشوی گرم تنظیم کرده و به مدت  30 ثانیه روشن کنید تا آب موجود در شلنگ ها وارد وان ماشین لباسشویی شود. تنظیمات را روی چرخش یا SPIN قرار دهید تا آب جمع شده در ماشین لباسشویی تخلیه شود.


حال ماشین لباسشویی را خاموش کنید.
3- سطل را آماده کنید تا آب باقی مانده در شلنگ ها ورودی و خروجی آب را درون سطل بریزید.
 جابجا نمودن ماشین لباسشویی
4- سیم برق ماشین لباسشویی را بکشید. با استفاده از نوار چسب ، سیم برق ماشین لباسشویی  را پشت آن به طور مناسب ببندید.
5- شلنگ تخلیه را از لوله تخلیه فاضلاب در دیوار باز کنید. سطل و دستمال های کهنه را برای جذب آب موجود در شلنگ ها آماده کنید. شلنگ را میتوانید از ماشین لباسشویی باز کنید و در وان ماشین لباسشویی  قرار دهید. همچنین میتوانید آنرا به دیواره پشتی ماشین لباسشویی با نوار چسب ببندید.

جابجا نمودن ماشین لباسشویی
 
6- دستمال ها ی کهنه را آماده کنید تا آب موجود در شلنگ ها را هنگام جدا کردن آنها از لوله آب جذب کنید. ممکن است مقداری آب هم پشت ماشین لباسشویی ریخته باشد. آن را هم خشک کنید. شلنگ ها را حین جابجایی داخل لگن ماشین لباسشویی  قرار دهید.

جابجا نمودن ماشین لباسشویی
7- با نوار چسب درب ماشین لباسشویی را مهار کنید یا اینکه درب آنرا ببندید تا از وارد شدن آسیب به آن هنگام جابجایی جلوگیری شود.

8- ماشین لباسشویی را به روی میز چرخ داری قرار دهید و مرکز ثقل آنرا در وسط میز چرخ دار قرار دهید تا توزیع وزن آن در اطراف میز چرخ دار یکسان باشد. ماشین لباسشویی  را با کابل مهار کنید تا هنگام جابجا نمودن آن مخصوصا حین انتقال از روی پلکان آسیب نبیند.
دیجی سرویس با ارائه مقالات فنی تلاش میکند تا نسبت به افزایش آگاهی و اطلاعات شما نسبت به تعمیر لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی ، تعمیر یخچال ساید ، تعمیر ماشین ظرفشویی و سایر لوازم خانگی گامی برداشته باشد تا نهایتا در هزینه های مربوطه صرفه جویی گردد. همچنین دیجی سرویس با دارابودن تکنسین های کارآزموده بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات مربوط به رفع خرابی در لوازم خانگی شما میباشد.

 قبلی بعدی   

نحوه اصولی جابجایی ماشین لباسشویی - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات