دیجی سرویس

عدم کار وسایل برقی


اگر هرکدام از این اتفاقات برای وسیله برقی شما افتاد ، وقت خرید یک وسیله ی برقی جدید است.

اینکه یکی از وسایل برقی خانه شما از کار بیافتد کابوس بزرگی است.لباس های خیس، آب شدن بستنی ، ظرف های کثیف برای اینکه بخواهد آخرهفته یکی را خراب کند کافی است. آیا براتون بهتر نیست بدانید که وسیله برقی شما کی از کار می افتد و خراب می شود.

در اینجابه شما می گوییم کدام صداها ، بوها و نشتی ها را نباید نادیده بگیرید.اگر هر کدام از آن ها به نظرتان آشنا آمد ، باید تصمیم بگیرید که وسیله برقیتان را تعویض یا تعمیر کنید. اگر فکر می کنید وقت تعویض لوازم خانگیتان است. این پست را دنبال کنید ، ما زمان تعویض ماشین ظرفشویی ، یخچال، لوازم پخت و پز ، دستگاههای شوینده رابه شما می گوییم.

عدم کار وسایل برقی

صدای ماشین لباسشویی

صدا اولین چیزی است که به شما می گوید ماشین لباسشوییتان دارد از کار می افتد.صدای ساییده شدن آهن روی آهن نشان دهنده این است که چرخدنده ها مشکل پیدا کرده . این صدای تند و زننده در هنگام چرخش بیشتر می شود

اگر چه که می شود بلبیرینگ ماشین لباسشویی را تعمیر کرد ، ولی آنقدر گران است که شاید برای شما به صرفه تر باشد یک ماشین لباسشویی جدید بخرید.

نشتی دومین مشکل است.اگرچه که یک نشتی کوچک در پشت ماشین لباسشویی راحت با تعویض شلنگ آن تعمیر می شود ، اگر حجم آب نشت شده زیاد باشد ،مشکل جدی است. حتی اگر تعمیر یک ماشین لباسشویی که نشتی دارد راحت باشد ، آب می تواند سیستم الکتریکی ماشین را خراب کند و مشکلات جدی تری را ایجادکند.

آیا ماشین ظرفشویی نمی شوید؟

ماشین ظرفشوییها دستگاههای پیچیده ای هستند. انقدر که سخت است بفهمید مشکل از کجاست.

وقتی میخواهید شروع به تعمیر ماشین ظرفشویی کنید از فیلتر آن شروع کنید، و ببینید که آیا هیچ اروری روی نمایشگر ماشین ظرفشویی نمایش داده می شود. اگر خطایی روی صفحه نمایش نشان داد با یک تماس تلفنی به تعمیرگاهان مجاز مشکل برطرف میشود.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نمایندگی جاروبرقی aeg را حتما مطالعه کنید.


ولی مشکلات دیگر میتواند جدی تر باشد.اگر از لگن ظرفشویی آب نشتی کند. این مشکل بزرگی است.یا اگر لاستیک دور در خراب نشده باشد ولی از در آب یا بخار بیرون بزند، نشانه ی این است که در تاب خورده و باید ماشین ظرفشویی را عوض کنید.

آیا یخچالتان کار می کند؟

تعویض کندانسور یخچال می تواند بیش از 2 میلیون هزینه بردارد . اگر یخچال فریزر شما قیمتی نباشد بهتر است که آن را تعویض کنید.

دو نوع مشکل دریخچال فریزرها بررسی میشود. صدا و عملکرد سرمایشی آن.

هر نوع صدای تق تقی که یکهو نسبت به قبل زیاد بشود، به این معناست که کمپرسور از کار افتاده ، که حدودا بیش از 2 میلیون خرج دارد.

اگری یخچالتان کم کم یا یکهو دیگر خنک نکرد ، و هیچ آسیب فیزیکی هم به آن وارد نشده بود و هیچ گرد و خاکی هم در سیم پیچی و دریچه های آن دیده نشد ، می تواند نشان از نشتی باشد.که نیازبه تعمیر اساسی دارد.

برای تعمیرکار فرقی نمی کند می تواند یخچالتان را تعمیر کند ولی هزینه بر است، پس بهتر است به فکر تعویض یخچالتان باشید.

اجاق گازها به ندرت خراب می شوند

در اکثر مواقع ، تعمیر اجاق گازها بسیار ساده است، و بعد از تعمیر هم خوب کار می کند

اگر مشعل گاز حرارت نمی دهد یا درجه حرارت فر خاموش است ، معمولا مشکل از شلنگ گاز ،سنسور الکتریکی، یاترموکوپل است. بهتراست که گاز را تعمیر کنید چون قطعاتش گران نیست .

اگر گاز رومیزی شیشه ی روی آن شکسته بود و کار نمی کرد ، وقتی تعویض آن است. آن شیشه خیلی عمری و محکم است، ولی اگر بشکند باید گاز کلا عوض بشود.

 قبلی بعدی   

عدم کار وسایل برقی - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات