دیجی سرویس

تعمیرات تخصصی برد الکترونیک ماشین ظرفشویی


با توجه به به جایگزین شدن برد الکترونیکی در محصولات جدید تولید شده به جای تایمر، لازم است تا تعمیر تخصصی انواع وسایل برقی را به سرویسکارانی بسپارید که در این زمینه از دانش فنی لازم برخوردار اند. آدرین فیدار پارسیان برای تعمیر تخصصی انواع برد ماشین ظرفشویی در خدمت مشتریان ارجمند می باشد. شرکت دیجی سرویس با برخورداری از تکنیسین های آموزش دیده و با تجربه آماده ارائه انواع سرویس های تعمیراتی در سراسر استان تهران خواهد بود.
*  اگر برای ماشین ظرفشویی شما در هر مدل و از هر برندی که باشد، مشکل خاصی به وجود آمده است.
*   اگر در روال استاندارد و معمول عملکرد ان تغییرات منفی مشاهده می کنید.
*   اگر بدنه و یا قطات دستگاه دچار شکستگی شده است.
*   اگر دستگاه روشن نمی شود و یا به هر دلیلی نمی توانید از آن استفاده کنید.
لازم است تا در اسرع وقت با واحد پذیرش شرکت دیجی سرویس تماس بگیرید یا از طریق وب سایت ثبت آدرس آنلاین جهت اعزام سرویسکار را تکمیل نمایید و از دستکاری این وسیله ی برقی بپرهیزید زیرا ممکن است که میزان خرابی به وجود امده بیشتر شود.دیجی سرویس به عنوان یک مرکز تعمیرات برد ماشین ظرفشویی و سایر قطعات این وسیله، به صورت شبانه روزی امکان ارسال سرویس های تعمیراتی به منزل و یا محل کار متقاضیان را خواهد داشت. در صورتی که دستگاه شما دارای کارت گارانتی است پیشنهاد می کنیم که با نمایندگی آن برند تماس بگیرید؛ زیرا امکان دارد بتوانید به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه مشکل دستگاه شما را حل کنید. اگر از تاریخ اعتبار کارت ضمانت ماشین ظرفشویی گذشته است، بهترین کار تماس با واحد پذیرش شرکت می باشد. البته سعی کنید که با مراکز معتبر تماس بگیرید و از سپردن دستگاه به افرادی که دارای تجربه و مهارت کافی نیستند خودداری کنید. دستگاه شما از هر برندی که باشد (بوش، زیمنس، آاگ، جنرال الکتریک، کنوود، دوو و ... ) ما قادر به رفع مشکل به وجود آمده خواهیم بود. فقط کافی است که برای سفارش هر گونه کار فنی و تعمیرات تخصصی برد ماشین ظرفشویی از طریق شماره های درج شده در این سایت با کارشناسان پشتیبانی ما تماس حاصل نمایید و به همراه ذکر شرح مختصری از مشکل به وجود آمده، آدرس دقیق خود را ذکر کنید. اگر بر روی صفحه نمایشگر دیجیتالی ماشین ظرفشویی کد خطا یا پیغام ERROR مشاهده می کنید در هنگام تماس، حتما کد خطا و مدل دستگاه خود را با ما در میان بگذارید.
 

بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نمایندگی مجاز سامسونگ را حتما مطالعه کنید.


افتخار مجموعه دیجی سرویس این است که بتواند با ارائه خدمات متمایز و با کیفیت رضایت مشتریان خود را به گونه ای فراهم آورد که آنان با اطمینان خاطر تعمیرات ماشین ظرفشویی خود را به ما بسپارند و هیچ گونه نگرانی بابت رفع مشکل احتمالی به وجود آمده نداشته باشند. برای سنجش میزان عملکرد نرمال ماشین ظرفشویی خود می توانید از خدمات شرکت ما استفاده کنید، کارشناسان فنی ما در کوتاه ترین زمان در محل شما حضور خواهند یافت و دستگاه را مورد بررسی قرار می دهند، با انجام تست برد ماشین ظرفشویی و سایر قطعات آن می توان از سالم بودن وسیله و استاندارد بودن عملکرد آن اطمینان حاصل نمود.
 

کاهش میزان نیاز به تعمیرات ماشین ظرفشویی
خرابی و نقص فنی می تواند در هر یک از لوازم خانگی به وجود بیاید اما مهم ترین موضوع این است که شما چگونه از آن وسیله استفاده می کنید. استفاده صحیح از دستگاه های برقی موجب می شود تا علاوه بر عملکرد درست و بهینه دستگاه، میزان مصرف انرژی آن نیز تا حد زیادی متعادل گردد و همچنین کمتر به سرویس های تعمیراتی نیاز پیدا کنید. با توجه به پیشرفت های به وجود آمده در صنعت تولید لوازم خانگی، ماشین ظرفشویی نیز از برنامه های شستشوی متفاوتی برخوردار است که شما به عنوان مصرف کننده با آگاهی از این برنامه ها می توانید به شیوه ای موثر تر در کاهش مصرف انرژی از این وسیله استفاده کنید. اطلاع از چگونگی استفاده درست از یک دستگاه باعث می شود تا کمتر به سرویس های خدماتی نیاز پیدا کنید . وجود سیستم عیب یاب در مدل های جدید ارائه شده از این محصول در برندهای متفاوت ایرانی و خارجی موجب شده است تا شخص استفاده کننده بتواند از طریق نمایشگر دیجیتالی دستگاه مراحل شستشوی ظروف را پیگیری نماید و در صورت به وجود امدن خطاهای نرم افزاری و غیره می تواند با استفاده از دفترچه و بررسی کد آن خطا مشکل به وجود آمده را متوجه شود. ذکر کدی که بر روی این نمایشگر دیده میشود در هنگام تماس با واحد پذیرش شرکت می تواند مفید واقع شود.

 قبلی بعدی   

تعمیرات تخصصی برد الکترونیک ماشین ظرفشویی - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات