دیجی سرویس

آموزش تعمیرات لوازم خانگی


تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی آموزش تعمیرات لوازم خانگی

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز خدمات لوازم خانگی یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و خدمات لوازم خانگی در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.
دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در خدمات لوازم خانگی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیرات به‌روز در این زمینه باشد.

دیجی سرویس دارای نمایندگی مجازخدمات لوازم خانگی تعمیرگاه مجاز می باشد.

نمایندگی خدمات لوازم خانگی و تعمیرگاه مجاز در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات شبانه روزی در دیجی سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در خدمات لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در دیجی سرویس

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند. سپس تکنسین مربوطه به محل شما اعزام شده و پس از تعیین نوع تعمیر و قطعات تعویضی لازم و تعیین هزینه خدمات و قطعات نسبت به خدمات لوازم خانگی شما اقدام می نماید.

دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی و تعمیرگاه مرکزی 

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیرات لوازم خانگی در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.
دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات لوازم خانگی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیرات به‌روز در این زمینه باشد.

دیجی سرویس دارای نمایندگی مجازتعمیرات لوازم خانگی می باشد.

نمایندگی تعمیرات مجاز لوازم خانگی در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

چگونه باید از یخچالمان نگهداری کنیم ؟ در این مقاله سعی میکنید اطاعات مفیدی از تعمیر یخچال برای شما عزیزان ارائه کنیم با ما همراه باشید.

۱- تعمیر یخچال

همیشه باید در نظر داشته باشید که شما در تمیز کردن یخچال این موضوع را در نظر داشته باشید که با مواد شوینده در دستمال میتوانید استفاده بکنید اما هیچگاه از اب برای تمیز کردن پشت یخچال استفاده نکنید در این مقاله مطالبی مفید در مورد  تعمیر ساید بای ساید و تعمیر یخچال فریزر برای شما ارائه خواهد شد با ما همراه باشید.

۲-  تعمیر ماشین ظرفشویی


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب تعمیر جاروبرقی بوش را حتما مطالعه کنید.


ماشین ظرفشویی باید در سطح کاملا هموار و تراز قرار بگیرد. اینکار باعث می شود از بروز سر وصدای اضافی جلوگیری شود و همچنین ماشین ظرفشویی آسیب نبیند. سعی کنید از شوینده های مایع به جای جامد استفاده کنید .این کار باعث جلوگیری از بروز رسوب شوینده در قسمت های داخلی ماشین شده و همچنین مانع ایجاد لک بر روی ظرفها می شود.

۳-  تعمیر ماشین لباسشویی

تراز بودن ماشین لباسشویی هم مانند ظرفشویی بسیار مهم است و اینکار مانع ایجاد تکان های شدید می شود. باید دقت کنید قسمت پشت ماشین با آب تماس نداشته باشد. در هنگام خارج کردن لباس ها، تمیز کردن فیلتر دقت کنید که ماشین لباسشویی به برق وصل نباشد .

۴- تعمیر چای ساز

برای تمیز کردن جرم داخل چای ساز می توانید از سرکه استفاده کنید. به این ترتیب که مقدار مساوی آب وسرکه را داخل دستگاه ریخته وبگذارید بجوشد .به مرور زمان جرم ها از قسمت داخلی دستگاه جدا شده و ته نشین می شوند.دقت کنید در هنگام قرار دادن چای ساز بر روی صفحه اصلی ،بخش الکترونیکی در جای خود به درستی قرار بگیرد.

۵- تعمیر جارو برقی

برای طول عمر بیشتر جاروبرقی دقت کنید در صورتی که کیسه قابل تعویض دارد،قبل از پر شدن کامل آن را عوض کنید در این صورت فشار کمتری به موتور وارد می شود. تمیز نگه داشتن فیلتر جاروبرقی ، در افزایش قدرت مکندگی ان بسیار مهم است. همیشه به صدای موتور جاروبرقی دقت کنید .در صورت تغییر این صدا به تعمیرکار مراجعه کنید.

۶- تعمیرات اتوپرس

برای اتوی لباس ها معمولا از اتوی دستی استفاده می کنیم. اما برای پارچه های پشمی ولباس های پیلی دار استفاده از اتو پرس مناسب تر است. اتوی دستی با کشیدن پارچه چروک های آن را باز می کند واوتو پرس با پرس کردن وفشردن پارچه آن را صاف می کند. در هنگام استفاده از اتو به جنس پارچه و درجه حرارت مناسب با آن ونحوه اتو کشی دقت کنید تا لباستان آسیب نبیند.

۷- تعمیر کولر

اگر کولر روشن نمی شود، حتما پریز برق ندارد یا دوشاخه یا سیم رابط کولر معیوب است. برای رفع مشکل با بررسی برق پریز و اطمینان از سالم بودن آن ،بدنه کولر گازی را با احتیاط جدا نموده و پس از آن که دو شاخه را وارد پریز نمودید،بتوسط ولتمتر مقدار برق را در ترمینال اصلی مورد اندازه گیری قرار دهید.اگر در ترمینال اصلی ولتاژ وجود نداشت ابتدا دو شاخه و سپس سیم رابط را تعویض نمایید البته در صورتی که در بر رسی دو شاخه ،عیب خاصی مشاهده نشده باشد.

 

خدمات لوازم خانگی

 قبلی بعدی   

آموزش تعمیرات لوازم خانگی - 5 از 5 تعداد 98

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات