ارور ساید بای ساید ال جی LG

علت خطا از سنسور فریزر - مقدار اهم سنسور چک شود - بررسی سیم های ارتباطی و در آخر مشکل از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید. علت خطا از سنسور یخچال - مقدار اهم سنسور چک شود - بررسی سیم های ارتباطی و در آخر مشکل از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

ادامه مطلب

ارور ساید بای ساید اسنوا

کد خطا F1 - این خطا مربوط می شود به سنسور فریزر - قطعی و یا اتصال کوتاه سنسور فریزر مقدار اهم سنسور چک شود - خرابی از مدار برد الکترونیک است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید. کد خطا R1 - مشکل این خطا از سنسور یخچال می باشد - قطعی و یا اتصال کوتاه سنسور یخچال مقدار مقاومت سنسور بررسی شود - خرابی از مدار برد الکترونیک است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید. کد خطا RT - اشکال این خطا به سنسور دمای اتاق مربوط می باشد - قطعی و یا اتصال کوتاه سنسور دمای اتاق مقدار اهم سنسور دما چک شود - خرابی از مدار برد الکترونیک است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

ادامه مطلب

ارور یخچال فریزر ال جی

کد خطا d - این خطا از سنسور دیفراست و یا اشکال این ارور از عدم انجام دیفراست می باشد - علت خرابی المنت - عملکرد دیفراست - معیوبی سنسور دیفراست مقدار اهم سنسور چک شود - چک کردن سیم و سوکت سنسور - تنظیم جای سنسور ودر آخر تعویض مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

ادامه مطلب

ارور یخچال فریزر امرسان

این ارور مربوط است به کمپرسور و یا فن دستگاه - بررسی فن و تعویض آن - ممکن است خرابی از برد هم باشد دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید خطای هیتر دمپر - مقدار اهم هیتر دمپر چک شود - تعویض هیتر و در آخر خرابی برد الکترونیک - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید علت ارور از سنسور دیفراست می باشد - اهم سنسور چک شود - سیم های ارتباطی چک شود - تعویض سنسور دیفراست و در آخر مشکل از برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

ادامه مطلب

شستشو با تکنولوژِِِی بخار

با تکنولوزی بخارشوی ال جی دیگر نیازی به شستشوی اولیه ظروف پیش از قرار دادن درون ماشین ظرف شویی نخواهد بود. سیستم بخارشوی ال جی در عین شستشوی قدرتمند لطمه ای به ظروف نمی زند و با انرژی و حرارت بسیار بالا و در نتیجه نفوذ پذیری بالاتر ذرات بخار آب نسبت به آب داغ , شستشویی ایده آل و لکه بری فوق العاده به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

موتور اینورتر؛ قلب لوازم خانگی ال‌ جی

موتور اینورتر قدرتمند و کارامد لوازم خانگی ال جی قلب یخچال، جاروبرقی و دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی به شمار می‌رود. موتور اینورتر در یخچال‌ها اطمینان می‌دهد که مواد درون یخچال در دمایی پایدار ذخیره می‌شوند. در جاروبرقی‌های پیشرفته و بی‌سیم ال‌جی با تنظیم حجم کار جاروبرقی دوام را افزایش می‌دهد و چرخه عمر دستگاه را طولانی‌تر می‌کند. وقتی موتور اینورتر در دستگاه‌های تهویه مطبوع به کار رود، شرایط پایداری برای هوای منزل پدید می‌آورد و از نوسانات دما پیشگیری می‌کند.​

ادامه مطلب

آشنایی با ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ

در دنیای پرمشغله امروز همه سعی داریم بهترین برنامه‌ریزی را برای مفیدترین ساعت‌های زندگی کاری و شخصی‌مان انجام دهیم. از یک طرف می‌خواهیم کارهای خانه را به سریع‌ترین و منظم‌ترین شکل ممکن انجام دهیم تا زمان‌ باقی‌مانده از روزمان را به فعالیت‌هایی که دوست داریم اختصاص دهیم، از طرف دیگر بیشترین ساعت‌های مفید روز را در خانه نیستیم. اما تکنولوژی برای ما چه راه‌حلی دارد؟!

ادامه مطلب

 کولرگازی جدید سامسونگ

کولر گازی سامسونگ را می توان در اغلب محیط های نامساعد استفاده کرد. فناوری محافظت سه گانه مضاعف (Triple Protector Plus) کمپرسور و کنترل کننده را در مقابل اضافه بار ناشی از ارتعاشات برق و نوسانات جریان برق محافظت می کند، بدون اینکه یک تثبیت کننده ولتاژ در اختیار داشته باشد. همچنین دارای یک پوشش ضدخوردگی برای جلوگیری از خوردگی کندانسور و زنگ زدگی بدنه می باشد و به واسطه دارا بودن یک کندانسور بزرگتر و جریان مبرد بهینه سازی شده تر این کولر می تواند در مقابل درجه حرارت های بالا (تا 58 درجه سانتیگراد) به خوبی دوام بیاورد.

ادامه مطلب

دیوا آبی ماشین ظرفشویی سامسونگ

ممکن است انتظار یک تحول قابل توجه در صنعت ساخت ماشینهای ظرفشویی انتظار عجیبی باشد اما شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES 2014 این تحول را ایجاد کرده است. به نقل از روزنامه یو اس آ تودی، ماشین ظرفشویی جدید سامسونگ که در نمایشگاه CES 2014 معرفی شد از تکنولوژی جدید "دیوار آبی" بهره می‌برد.

ادامه مطلب

سامسونگ و فناوری Eco Bubble

پیش از این شستشوی لباس ها در لباسشویی با آب سرد تمیزی لباس ها را به همراه نداشت،اما می توان عملکرد شستشو و تمیزی را به خوبی در مدل های Eco Bubble به خصوص در آب سرد مشاهده کرد. سامسونگ در تعدادی از ماشین لباسشویی های جدید خود،نوآوری هایی را برای شستشوی بهتر لباس ها و صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی معرفی کرده است.فناوری Eco Bubble سامسونگ و موتور جدید مجهز به اینورتر(کنترل کننده دور موتور)دیجیتال،به شما کمک می کند که لباس هایی تمیز داشته باشید.ضمناً این محصولات سازگاری بیشتری با محیط زیست دارند.

ادامه مطلب

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات