تفاوت کولر گازی اسپلیت ، قابل حمل و پنجره ای

کولر پنجره ای نسل قدیمی تری از کولر گازی است که شرکت های تولید کننده در حال حاضر رغبت بسیار بسیار کمی به تولید آن دارند و کولر گازی پرتابل هم مطمئناً مورد نیاز مکان هایی است که به هیچ عنوان امکان نصب کولر گازی وجود ندارد مکان هایی مانند فروشگاه هایی که از تهویه مناسبی برخوردار نبوده و در زیر همکف و … واقع شده اند اما استاندارد ترین وسیله تهویه مطبوع دراین میان کولر گازی دیواری یا اسپیلت است که تمام تمرکز شرکت های تولید کننده برای تولید و افزایش امکانات در این کولر گازی به کار برده شده است پس اگر شما محدودیت خاصی ندارید توصیه ما به شما کولر گازی دیواری است…

ادامه مطلب

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی یکی از مطرح ترین لوازم خانگی در کشور ایران می باشد که توانسته است با تولید انبوه و افزایش کیفیت محصولات خود محبوبیت لازم را در بازار ایرانی کسب نماید. وجود مدل های متنوع با امکانات گوناگون باعث شده است که این دستگاه هوشمند مورد پسند بسیاری از خریداران قرار بگیرد. مهم ترین موضوعی که افراد در هنگام خریداری این وسیله باید به آن توجه داشته باشند، مراجعه به نمایندگی ال جی و فروشگاه های مجاز می باشد. تمامی محصولات لوازم خانگی LG در کشور ایران دارای خدمات پس از فروش و گارانتی گلدیران می باشد. بنابراین دریافت کارت ضمانت را فراموش نکنید. کسب اطمینان از کیفیت محصول و خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین مراحل در خرید ماشین ظرفشویی ال جی می باشد.

ادامه مطلب

یخچال ساید بای ساید  سامسونگ

اگر قصد دارید که لوازم خانگی مثل یخچال side by side خریداری نمایید و در حال تحقیق برای انتخاب یکی از بهترین برند ها هستید، مطالعه ادامه ی این مقاله را به شما توصیه می کنیم. در این مطلب اطلاعاتی در خصوص جدیدترین مدلهای این وسیله و خدمات پس از فروش ( تعمیرات ) آن ارائه شده است. توجه به سرویس های پشتیبانی و آشنایی با مشکلاتی که امکان دارد برای لوازم خانگی برقی اتفاق بیفتد به شما کمک می کند تا خریدی آگاهانه تر داشته باشید و در هنگام مواجه به مشکلات فنی راهکار مناسب را انتخاب نمایید.

ادامه مطلب

مزیت تعمیر نسبت به خرید کالای جدید

همه ما روزهایی را تجربه کردیم که وقتی به وسیله ای نیاز داریم به دلیل خراب شدن آنی آن نمی توانیم از آن استفاده کنیم. در چنین مواقعی معمولا افراد از اینکه نمی توانند از آن وسیله درست زمانی که به آن احتیاج دارند استفاده کنند، عصبانی و ناراحت می شوند و یا بلا فاصله اقدام به تعمیر خود سرانه وسیله خراب شده می کنند و پس از مدتی از درست شدن آن نا امید می شوند و رهایش می کنند.

ادامه مطلب

تعمیرات ساید بای ساید در تهران و کرج در محل شما

تنها نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ، بوش، ال جی، ویرپول در محل با ضمانت نامه کتبی.  شمارا از حمل لوازم خانگی به تعمیرگاه ها خلاص کرده ایم ، برای سرویس تعمیر ساید بای ساید خود تنها درخواست تعمیر خود را ثبت کنید و منتظر بمانید که کارشناسان ما برای بررسی مشکل شما با شما تماس بگیرند، نزدیکترین سرویسکار ساید بای ساید را به محل شما ارسال میکنیم.

ادامه مطلب

تفاوت کولر گازی دیواری با زمینی

کولر گازی دیواری با زمینی از جهات مختلفی متفاوت هستند که در این مطلب بررسی خواهیم کرد. اگر تصمیم به خرید کولر گازی دارید و نمیدانید کدام یک از این دو نوع کولر برای شما مناسب است حتما این مطلب را تا انتها بخوانید. معمولا انتخاب کولر گازی مناسب کار بسیار دشواری است، مخصوصا هنگامی که از تفاوت ها و امکاناتی که کولر گازی های مختلف دارند آگاه نباشید. اگر شما هم تصمیم به خرید کولر گازی گرفته اید حتما این سوال برای شما هم پیش آمده است که کولر گازی دیواری (اسپیلت) برای شما مناسب تراست یا کولر گازی زمینی که با نام کولر گازی ایستاده نیز شناخته میشود.

ادامه مطلب

تعمیرات ساید بای ساید

دیگر نیازی به جابجایی ساید بای ساید به تعمیرگاه ساید بای ساید در تهران و کرج ندارید، دیجی سرویس در راستای حمایت از مصرف کنندگان طرح تعمیر و سرویس انواع ساید بای ساید در تهران و کرج بدون حمل و در محل مشتری را فراهم نموده است، نیازی به تماس تلفنی با دیجی سرویس ندارید تنها کافیست روی دکمه ثبت درخواست تعمیر کلیک کنید و درخواست تعمیر ساید بای ساید خود را رایگان ثبت نمایید، کارشناسان دیجی سرویس فورا با شما تماس خواهند گرفت.

ادامه مطلب

۵ دلیل برای خرید کولر گازی اینورتر(کم مصرف) به جای کولر معمولی

آیا تا به حال فکر کرده اید که تفاوت بین کولر گازی اینورتر و کولر گازی معمولی چیست؟ در این مطلب ۵ مورد از مزایا کولر گازی اینورتر(کم مصرف) نسبت به کولر گازی عادی(اسپیلت) را خواهید خواند. کولر گای اینورتر قادر است اتاق شما را سریعتر از کولرهای معمولی سرد یا گرم کند.به این دلیل که در ابتدای شروع به کار، کولر گازی اینورتر قدرت بیشتر نسبت به کولر های عادی مصرف میکند و زمانی که به دمای مورد نظر رسید قدرت آن و همچین مصرف آن به شدت کاهش می یابد که باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.

ادامه مطلب

کم شدن پرتاب باد کولر گازی و پرتاب دوده از کولر گازی علت چیست ؟

کم شدن پرتاب باد کولر گازی، پرتاب دوده یا لکه‌های سیاه از داخل کولرگازی این‌ها مشکلاتی است که شاید بسیاری از افرادی که از کولر گاز استفاده می‌کنند با آن مواجه شده باشند و از دیدن آن تعجب کنند که چرا چنین اتفاقی برای کولرگازی شما رخ‌داده است . ما در این آموزش از دلیل بروز این مشکلات را برای شما میگوییم و اینکه چگونه می‌توانید آن را برطرف کنید.

ادامه مطلب

چرا از پنل داخلی کولر آب پرتاب میشود ؟

پرتاب آب از کولر گازی علت‌های زیادی می‌توانید داشته باشد که ما در اینجا به دو مور از مهم‌تریم علت‌های آن‌که در اکثر کولر گازهایی که دچار این اتفاق می‌شوند شایع است می‌پردازیم به دلیل اینکه علت‌های دیگر بسیار گم‌تر اتفاق افتاده و تخصصی‌تر است و بهترین راه برطرف کردن این مشکل این است که شما سیستم خود را نشت‌یابی کرده و زمانی که از نبود نشتی یا برطرف شدن آن مطمئن شدید کولر خود را شارژ گاز کنید تا این مشکل برطرف شود.

ادامه مطلب

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات