آبریزش کولر گازی و علت های آن

آبریزش کولر گازی چیست و چرا اتفاق می افتد ؟ قبل از توضیح درباره علت آبریزش کولر گازی بهتر است که مختصری درباره کارکرد کولر گازی و اینکه اصلاً این آب از کجا وارد کولر گازی می‌شود و منبع آن کجاست توضیح بدهیم. مناسب‌ترین راه برای تخلیه آب کولر گازی استفاده از لوله کشی توکار کولر گازیاست یا اصطلاحاً لوله مرکزی تخلیه آب کولر گازی البته باید به این موضوع توجه داشت که منظور از لوله مرکزی لوله فاضلاب نیست زیرابه علت بوی بد امکان ورود بوی نامطبوع از طریق کولر گازی بسیار زیاد است به همین دلیل یک لوله جدا مخصوص کولر گازی کشیده شده و آب خروجی کولر گازی از این طریق تخلیه می‌شود.

ادامه مطلب

چگونه از شر بوی بد ماشین لباسشویی خلاص شویم؟

وجود بوی بد در ماشین لباسشویی یکی از مشکلاتی است که همواره در بسیاری از خانه ها وجود داشته و باعث ایجاد فضای نامطبوعی در محل قرار گرفتن ماشین لباسشویی که عموماً در آشپزخانه است می شود. ما در این آموزش قصد داریم که نحوه ایجاد بوی بد در ماشین لباسشویی و نحوه برطرف کردن بوی بد ماشین لباسشویی را به شما آموزش دهیم.

ادامه مطلب

آموزش نحوه تعویض لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

لاستیک دور درب ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین قطعات و لوازم ماشین لباسشویی است که نقش مهمی در بهینه کار کردن ماشین لباسشویی بازی می‌کند می‌پرسید چطور؟ وظیفه لاستیک دور درب ماشین لباسشویی ایجاد فاصله میان دیگ و بدنه ماشین لباسشویی است تا در زمان کار ماشین لباسشویی به دلایل سرعت‌بالای دیگ و چرخش آن باعث ایجاد صدای نابهنجار نگردد این‌یک از هوشمندانه‌ترین راهکارهایی است که برای کم کردن صدای ماشین لباسشویی به‌کاررفته است و چندین سال است که ادامه داشته و تغییر نکرده است

ادامه مطلب

آموزش و راهنمای تصویری استفاده از ریموت کنترل کولر گازی

ما در این آموزش قصد معرفی و نحوه استفاده از ریموت کنترل کولر گازی را برای شما آماده کرده‌ایم چون بسیاری از دوستان با گزینه‌ها و دکمه‌ها و امکانات آن آشنایی نداشته و از ما در مورد نحوه استفاده از آن سوال می پرسند. قابل‌ذکر است که ریموت کنترل اکثر کولر گازی ها شبیه هم بوده و کارکردی مشابه دارند که. شاید در مواردی بسیار کم نام یا گزینه‌ای تغییر کرده باشد پس به دلیل تنوع بسیار بالای این ریموت کنترل‌ها فقط به تشریح یک مورد می‌پردازیم که با آشنایی با آن مطمئناً قادر به کار کردن با تمامی مدل‌ها خواهید بود مثلا ریموت کنترل بوش با سامسونگ از لحاظ کارکرد شبیه هم میباشد.

ادامه مطلب

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات