راهنمای عیب یابی و تعمیر جاروبرقی بوش

جاروبرقی ها جزئ یکی از آن چیزهایی هستند که شما درباره ی آن خیلی فکر نکنید تا زمانی که چشمک نزنند و هشدار ندهند. خوشبختانه ، آنها ماشین های نسبتا ساده ای هستند و اغلب بسیار آسان هستند تا خودتان آن را تعمیر کنید. در زیر ما به مواردی اشاره نموده ایم که می تواند راهنمای خوبی برای عیب یابی و تعمیر جاروبرقی بوش و ال جی باشد.

ادامه مطلب

چطور به تعمیر جاروبرقی سامسونگ بپردازیم؟

مطمئن شوید که جاروبرقی را به برق زده و روشن کرده اید. همچنین اطمینان حاصل کنید که پریز مورد استفاده تان خراب نیست و برق در آن جریان دارد. حواستان به خاموش شدن خودکار جاروبرقی در هنگام استفاده بیش از حد باشد. باید بدانید که برخی از جاروبرقی ها (مانند بعضی از سشوارها) بعد از مدت زمان مشخصی استفاده، مثل 20 تا 30 دقیقه به طور خودکار خاموش میشوند تا از گرمای بیش از حد دستگاه جلوگیری شود. اگر چنین دستگاهی دارید، نباید نگران خاموشی آن باشید.

ادامه مطلب

علت پرتاب آب از پنل داخلی کولر گازی

آیا می دانید اگر گاز اسپلیت از یک مقدار خاصی کمتر باشد کویل های پنل داخلی یخ می زند و کمپرسور کولر گازی از کار می افتد و یخ ها شروع به آب شدن می کند و در زمان پرتاب باد کولر ، قطرات آب هم به بیرون از آن پرتاب می شود.؟ اقدامات لازم : ابتدا نشت یابی کنید ، اگر مشکلی وجود نداشت باید گاز کولر گازی را شارژ نمایید. این نکته را فراموش نکنید که گاهی نشتی از کولر گازی به خاطر اتصالات مهره ها می باشد و به همین دلیل باید هر ساله کولر گازی را سرویس نمایید.

ادامه مطلب

چطور کولری که باد خنک نمی دهد را تعمیر کنیم؟

اگر کولر شما باد خنک نمی زند ، و شما فن و موتور فن و فیلتر هوایی آن را بررسی کردید و مشکل نداشته می تواند مشکل از مقاومت باشد. این قطعه کمک می کند که دما را کنترل کند و سیگنال به کمپرسور بفرستد تا روشن بشود و اگر لازم بود شروع به خنک کردن بکند . مقاومت درست کنار کویل اواپراتور قرار دارد . اگر مقاومت خراب بود ،آنراعوض کنید.

ادامه مطلب

عیب یابی یخچال فریزر ساید بای ساید وستینگهاوس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل و بدون نیاز به جابجایی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

تعمیر اجاق گاز بوش (BOSCH)

هنگام استفاده از اجاق گاز بوش (bosch) نکات ایمنی زیر را رعایت فرمایید: از سر رفتن غذا روی اجاق گاز ممانعت کنید. اگر سر رفتن غذا یا روغن روی گاز سبب ایجاد آتش شد فوراً شیر اصلی گاز را ببندید و آتش را بوسیله کپسول آتش نشانی یا انداختن یک پارچه ضخیم خیس روی آن خاموش کنید. از قرار دادن کهنه و دستمال پارچه ای در اطراف اجاق گاز خودداری کنید.

ادامه مطلب

آشنایی مدارهای الکتریکی و الکترونیکی در جاروبرقی ها

ساده ترين نوع مدار الكتريكي جارو برقي كليد (معمولا" دو حالته) روشن و خاموش و همچنين لامپ (در بعضي موارد) مي باشد. كليد ها از نوع فشاري بوده و سر راه فاز يا نول اصلي مدار قرار مي گيرند. لامپ خبر در اكثر جارو ها با اتصال كابل جارو به پريز برق روشن شده و بيانگر آمادگي دستگاه جهت آغاز به كار است. در بعضي از جارو هاي برقي،علاوه بر كليد اصلي تعبيه شده بر روي بدنه ، كليد ديگري نيز بر روي لوله مكنده وجود دارد كه عمل روشن و خاموش نمودن دستگاه را از همان نقطه ميسر مي سازد.

ادامه مطلب

خشک شدن ظروف در ماشین ظرفشویی بوش

در برخی از ماشین ظرفشویی ها ، آب ورودی در مرحله پایانی از مخزنی که مملو از نوعی روغن مخصوص است عبور کرده وآب مخلوط با چربی اندک آن روغن به سطح ظروف پاشیده می شود وبه همین دلیل ذرات آب از سطح ظرفهای شسته شده با لغزش وبا سرعت به انتهای مخزن چکیده و با چرخش پمپ از ماشین خارج می شود . این روش سطح ظروف را تا 80% خشک می کند.

ادامه مطلب

شوینده های ماشین ظرفشویی

بدیهی است که برای گرفتن بهترین نتیجه از شستشوی ظروف حتماً بایستی از پودر با کیفیت و اصل استفاده کرد و با توجه به اینکه برندهای تقلبی و مشابه برندهای اصل وارد بازار شده ­­اند در انتخاب پودر مناسب نهایت دقت را داشته باشید،اما می­دانیم که برای کسب نتیجه بهتر تنها استفاده از پودر شوینده ماشین ظرفشویی کافی نیست و باید از نمک و  مایع جلا دهنده نیز استفاده کرد.

ادامه مطلب

دلایل یخ زدن کولر گازی در حالت گرمایش یا در زمستان

شاید شما هم با این صحنه مواجه شده باشید که در فصل زمستان کندانسور یا پنل بیرونی کولر گازی شما به شدت یخ بسته است. ولایه زخیمی از یخ به پشت یا کناره های کندانسور چسبیده است. همانطور که میدانید زمانی که کولر گازی در حالت زمستانه قرار میگیرد به وسیله قطعه ای به نام شیر برقی سیکل کولر گازی برعکس شده و هوای گرم به داخلی و هوای سرد به بیرون دمیده میشود و به دلیل اینکه هوای سرد به بیرون هدایت میشود و هوای بیرون هم خود به خود سرد است امکان یخ زدن کندانسور یا پنل بیرونی زیاد است.

ادامه مطلب

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات