نحوه تعمیر ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک

دیجی سرویس به عنوان نمایندگی مجاز لباسشویی یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لباسشویی در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد. دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات لباسشویی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌روز در این زمینه باشد. دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای لباسشویی می باشد .

ادامه مطلب

تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو (نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی، سامسونگ، بوش)

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز تعمیر لباسشویی دوقلو و انواع لباسشویی ال جی ، سامسونگ، بوش یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لباسشویی دوقلو در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌ صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

ادامه مطلب

پکیج چیست؟

پکیج یک سیستم گرمایشی است که در چند سال اخیر جایگزین موتور خانه شده است. پس از خریداری این سیستم های گرمایشی باید نصب پکیج انجام گیرد و همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل در پکیج سرویس و تعمیر پکیج الزامی است. مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس پکیج در محل شما را جهت انجام خدمات مربوط به سیستم های گرمایشی و سرمایشی یاری می رسانیم.

ادامه مطلب

چند راهکار برای افزایش عمر یخچال فریزر

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز تعمیر یخچال یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر یخچال در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

ادامه مطلب

آموزش تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی

تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی می تواند یکی از فیزیکی ترین و سخت ترین کار در تعمیر ماشین لباسشویی باشد. برای رسیدن به بلبرینگ ها و تعویض آنها باید کاملا ماشین لباسشویی اوراق شود. اولین چیزی که باید در مورد تعمیر هر ماشین لباسشویی بدانید این است که اگر شما در توانایی خود برای تعمیر ماشین و راه اندازی دوباره آن شک دارید

ادامه مطلب

نکات نصب اجاق گاز

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز تعمیر اجاق گاز یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر اجاق گاز در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد. دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیر اجاق گاز با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌روز در این زمینه باشد. دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیر تمام برندهای اجاق گاز می باشد . تعمیر اجاق گاز در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ادامه مطلب

چطور یک ماشین لباسشویی را تعمیر کنیم

تعمیر ماشین لباسشویی یکی از موضوعات درد سرساز است که اگر به موقع اقدام نشود مجبور می شوید، زحمت شستشن لباس ها را خودتان به جان بخرید! تعمیرات ماشین لباسشویی در زمانی که دستگاه به مشکل برمی خورد امری جدی است! اما برای سرویس ماشین لباسشویی باید چه مواقعی اقدام نمود؟

ادامه مطلب

عیب یابی و تعمیر جاروبرقی

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز نصب کولر گازی یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر جاروبرقی  در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

ادامه مطلب

عیب یابی لباسشویی

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز لباسشویی یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لباسشویی در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد. دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات لباسشویی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌روز در این زمینه باشد.

ادامه مطلب

آموزش تعمیرات یخچال

در این مقاله میخواهیم به عیوب و نحوه برطرف کردن عیوب یخچال فریزر بپردازیم. چنانچه یخچال خراب میشود و قرار است تکنسینی جهت خدمات به محل اعزام شود ، فراموش نکنید تشخیص عیب مهمترین معیار خدماتی است ، بنابراین با علم و آگاهی کامل به این امور بپردازید.

ادامه مطلب

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات