عیب های یخچال فریزر

یکی از رایج ترین مشکالت یخچال های خانگی صدای غیر طبیعی یخچال است. آیا علت صدای یخچال خود را می دانید؟ در ارتباط با صدای فن یخچال چه می دانید؟

ادامه مطلب

شناخت مدار الکتریکی یخچال های ساید بای ساید بوش و روش تعمیرات آن

 آموزش عیب یابی و تعمیر یخچال و قلقهای تعمیرات و شناخت مدار الکتریکی یخچال و روش تعمیرات آن

ادامه مطلب

آموزش نحوه صحیح استفاده از ماشین لباسشویی پربازده

در این مقاله با نحوه کار ماشین لباسشویی های پربازده درب از بالا، تفاوت ماشین لباسشویی درب از بالای استاندارد با ماشین لباسشویی درب از بالای پربازده ، رفع ایراد ماشین لباسشویی های پربازده درب از بالا آشنا میشوید. با دیجی سرویس همراه باشید.

ادامه مطلب

آشنایی با نحوه رفع بوی نامطبوع ماشین لباسشویی

در این مقاله دلیل بوی بد ماشین لباسشویی درب از جلو ، تاریخچه ماشین لباسشویی و نکاتی برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی خواهیم گفت. با دیجی سرویس همراه باشید.

ادامه مطلب

آشنایی با نحوه کار ماشین لباسشویی های درب از بالا

در این مقاله نحوه کار ماشین لباسشویی درب از بالا، مزایای ماشین لباسشویی های درب از بالای پربازده ، مقایسه ماشین لباسشویی های درب از بالا با ماشین لباسشویی های درب از جلو را تشریح میکنیم. اگر نمیدانید که ماشین لباسشویی درب از بالا بخرید یا درب از جلو، با دیجی سرویس همراه باشید.

ادامه مطلب

رفع عیب و ایراد کدهای خطای ماشین لباسشویی ویرپول

ما در این مقاله تعدادی از کدهای خطای مهم و رایج ماشین لباسشویی ویرپول WHIRPOOL را به همراه شرح عیب و روش اصلاح آن بیان کرده ایم تا بتوانید با استفاده از آنها ماشین لباسشویی خود را مجددا راه اندازی کنید. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

 آموزش تصویری نصب ماشین لباسشویی

در این مقاله نحوه نصب ماشین لباسشویی را بصورت تصویری آموزش میدهیم. نکاتی که هنگام نصب ماشین لباسشویی باید رعایت گردد از قبیل تراز بودن ماشین لباسشویی ، خم نشدن بیش از حد شلنگ ها، کشیده نشدن بیش از حد شلنگ ها ، عایق بندی مناسب اتصالات و... میباشد. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

هنگام خرید ماشین لباسشویی به چه نکاتی دقت کنیم؟

زمان خرید ماشین لباسشویی رسیده است. کدام یک را انتخاب میکنید؟ یک ماشین لباسشویی درب از بالای استاندارد با یک پروانه همزن و یا یک ماشین لباسشویی پربازده از نوع درب از بالا و یا درب از جلو؟ با ما همراه باشید تا شما را با انواع ماشین لباسشویی آشنا کنیم.

ادامه مطلب

نحوه اصولی جابجایی ماشین لباسشویی

در این مقاله در خصوص نحوه جابجا نمودن ماشین لباسشویی و نکاتی که هنگام جابجانمودن آن باید رعایت کرد متذکر میشویم. این مقاله برای آن دسته از افرادی که مستاجر هستند و یا زیاد خانه خود را عوض میکنند مطالب خوبی ارائه میکند.

ادامه مطلب

عیب یابی ، تعمیر و رفع ایراد ماشین لباسشویی ویرپول

در این مقاله به بررسی مشکلاتی از قبیل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی ویرپول ، چفت نشدن درب ماشین لباسشویی ویرپول، باز نشدن قفل درب ماشین لباسشویی ، کار نکردن خشک کن ویرپول میپردازیم.

ادامه مطلب

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات