کدهای خطای تعمیر یخچال فریزر سامسونگ 8888 و 83E , 85E , 86E

در این مقاله به بررسی کد های خطای یخچال فریزر سامسونگ میپردازیم. از جمله کدهایی مانند 8888 و 83E , 85E , 86E

ادامه مطلب

 خرابی فن یخچال فریزر ساید سامسونگ

اگر به دنبال : تعمیر یخچال فریزر سامسونگ، تعمیر خرابی یخچال فریزر ساید سامسونگ، خرابی ساید بای ساید سامسونگ، علت خرابی ساید سامسونگ، علت کارنکردن یخچال سامسونگ، خرابی فن یخچال فریزر سامسونگ، خرابی یخچال سامسونگ، تعمیر ساید، هستید، اینجا کلیک کنید:

ادامه مطلب

 تعمیر مشکلات و خرابی یخ ساز یخچال فریزر و ساید بای ساید

یخ ساز یخچال فریزر روشن است. شیر آب ورودی به یخچال فریزر باز است. اهرم مربوط به خروج یخ یخچال فریزر پایین است یا دکمه مربوط به خروج یخ یخچال فریزر فشار داده شده است. یخچال فریزر دمای مناسبی دارد. قالبهای یخ در ظرف یخ سازیخچال فریزر قابل مشاهده هستند. چگونه قالب های یخ را از درون ظرف یخ ساز یخچال فریزر خارج کنیم؟

ادامه مطلب

 سیستم تهویه کولرگازی یا پکیج  سروصدا دارد؟

آیا از وجود سر و صدای  سیستم تهویه منزل خود رنج میبرید؟ در اینجا نکاتی را برای رفع صدای اضافی کمپرسور سیستم تهویه بیام میکنیم که به راحتی در منزل و توسط خودتان قابل برطرف کردن میباشد. در صورتی که نتوانستید از سر و صدای مزاحم سیستم تهویه خود خلاص شوید، با کارشناسان متخصص شرکت دیجی سرویس تماس بگیرید تا شما را در اسرع وقت یاری کنند.

ادامه مطلب

سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی

آیا سیستم تخلیه آب ماشین ظرفشویی کار نمیکند؟ اگرچه اکثر ماشین های ظرفشویی جدید دارای خورد کننده های کوچک ذرات غذا هستند، اما ذرات غذا ( مانند ذرت) و یا حتی کاغذ ( مانند برچسب های روی بطری های شیشه ای) میتوانند باعث گرفتگی فیلتر شوند. در اینجا نکاتی را بیان میکنیم که مشکل عدم تخلیه ماشین ظرفشویی را برطرف کنید.

ادامه مطلب

تعمیر سیستم تهویه

مشکل خاموش نشدن سیستم تهویه در صورتی که سیستم تهویه منزل شما وقتی به دمای مورد نظر رسید خاموش نمیشود، معمولا مشکل از ترموستات و یا سیستم برقی یونست بیرون منزل میباشد.

ادامه مطلب

رفع بوی بد ماشین ظرفشویی

چگونه بوی نامطبوع ماشین ظرفشویی را از بین ببریم؟ در اینجا 4 مرحله برای رهایی از شر بوی بد ماشین ظرفشویی شما ارائه میکنیم. بدلیل باقی ماندن ذرات غذا در ماشین ظرفشویی در راه گاه های خروجی و یا بین اتصالات، باتوجه به مرطوب بودن، تاریک بودن و گرم بودن محیط، برای رشد باکتری ها بسیار فضای مساعدی است.

ادامه مطلب

تعمیر یخچال

تعمیرات ساده میتواند باعث صرفه جویی زیادی در هزینه ها گردد مخصوصا زمانی که صحبت از تعمیر کمپرسور باشد. آیا یخچال شما دچار ایراد شده است؟ این ایراد ممکن است از کمپرسور باشد که در اینصورت بسیار پر هزینه است. اما قبل از آنکه با تعمیرکار تماس بگیرید تعمیرات ساده ای که جلوتر خواهیم گفت را انجام دهید. ایراد ممکن است بدلیل یک اضافه بار نامطلوب و یا از رله کمپرسور باشد.

ادامه مطلب

نکاتی در مورد بازدید، سرویس و تعمیر بخاری

آیا زمان آن رسیده که یک بخاری جدید خریداری نمایید؟ ممکن است پاسخ شما مثبت باشد، و یا ممکن است در این مورد تردید داشته باشید.در صورتی که بخاری شما کاملا خراب شده و میدانید که این خرابی بدلیل مسائلی ساده مانند خرابی ترموستات و یا رله قطع کن جریان گاز نمیباشداحتمالا زمان تعویض بخاری رسیده است.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز کولر گازی یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیرات کولر گازی در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد. دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات کولر گازی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیرات به‌روز در این زمینه باشد. دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای کولر گازی می باشد . تعمیرات انواع کولر گازی در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ادامه مطلب

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات