نحوه مراقبت از پکیج و نظافت پکیج برای جلوگیری از خرابی پکیج

در این مقاله سعی شده است تا شما را با اصول اولیه و مقدماتی در خصوص سرویس و نگهداری پکیج آشنا کنیم.

ادامه مطلب

آموزش تعمیر و تعویض قطعات پکیج | عیب یابی پکیج دیواری | آموزش سرویس پکیج

در اینجا مواردی در خصوص تعمیر و تعویض پکیج به شما ارائه میکنیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله وسایر مقاله های مرتبط با پکیج در این وب سایت اطلاعات کافی در خصوص سرویس دوره ای پکیج خود داشته باشید.

ادامه مطلب

آشنایی با پکیج چگالشی برای تعمیرکاران پکیج

در این مقاله توضیحاتی در خصوص پکیج چگالشی و تفاوت آن با سایر پکیج های موجود در بازار ارائه میدهیم. لازم به توضیح است که قب از اقدام به خرید حتما نسبت به بررسی نیازهای خود برای استفاده از پکیج مناسب اقدام نمایید. یکی از نکات مهم در انتخاب پکیج میزان مصرف آن و راندمان پکیج میباشد. با دیجی سرویس همراه باشید.

ادامه مطلب

راهنمایی در خصوص خرید پکیج مناسب و خوب "بهترین پکیج"

در این مقاله سعی داریم 3 نکته مهم هنگام خرید پکیج به شما معرفی کنیم. پکیجی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده نماید. با توجه به تنوع بسیار زیاد در پکیج های موجود در بازار، انتخاب یک پکیج دیواری مناسب میتواند مانند حل کردن یک پازل سخت و دشوار باشد. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

مواردی که تعمیرکاران و سرویس کاران پکیج باید هنگام نصب پکیج دیواری رعایت کنند

یکی از امور فنی که نیاز به تخصص داشته و باید بطور صحیح انجام شود نصب تجهیزات گازسوز در منزل میباشد. کارشناسان و متخصصان دیجی سرویس در این زمینه میتوانند به شما کمک کرده و شما با خیالی آسوده از استفاده نمودن از وسایل و لوازم گازسوز خانگی خود لذت ببرید. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

آموزش عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان | نمایندگی تعمیرات پکیج (بوتان، ایران رادیاتور، آریستون، ایساتیس)

در این مقاله قصد داریم برخی از ایرادات عمده پکیج های دیواری بوتان و ایساتیس و ... را به همراه راه حل رفع آنها ارائه دهیم. ایراداتی از قبیل سرد بودن رادیاتورها، روشن شدن مشعل بصورت انفجاری، سر و صدای پکیج با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

راهنمایی و بررسی برای خرید بهترین پکیج ( چه پکیجی بخریم؟)

در این مقاله سعی داریم شما را با انواع مختلف پکیچ آشنا کنیم. سه نوع پکیج ترکیبی، سیستمی و چگالشی را در این جا تشریح نموده ایم و مزایا و معایب هریک را بیان کرده ایم تا قبل از خرید انها را مطالعه نموده و با توجه به نیاز خود خریدتان را انجام دهید.

ادامه مطلب

رفع نشتی  پکیج آریستون Ariston

در صورتی که پکیج شما دچار خرابی مانند نشتی شده باشد با مطالعه این مقاله میتوانید خودتان نسبت به رفع نشتی آن اقدام کنید. دیجی سرویس با ارائه مقالات آموزشی سعی در افزایش آگاهی خوانندگان محترم را داشته و به صورت شبانه روزی نیز آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز میباشد.

ادامه مطلب

تعمیر، سرویس و نگهداری پکیج آریستون Ariston

در این مقاله ادامه مبحث مربوط به تعمیر پکیج آریستون را توضیح خواهیم داد. امیدواریم که ارائه این مطالب باعث افزایش آگاهی خوانندگان محترم شده و با آشنایی کلی با پکیج حداقل بازدیدهای دوره ای و یا فعالیتهای مقدماتی گامی مختصر در خصوص به کار گیری و استفاده و نگهداری صحیح از وسایل منزل برای شما بردارد. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

تعمیر، سرویس و نگهداری پکیج دیواری آریستون

سرویس و نگهداری یکی از فعالیتهای لازم و ایمنی برای پکیج دیواری بوده و طول عمر آنرا تضمین میکند. انجام امور سرویس و نگهداری پکیج باید مطابق با دستورالعمل ارائه شده در کتابچه راهنما صورت پذیرد.

ادامه مطلب

دیجی سرویس

شرکت دیجی سرویس با هدف تعمیر لوازم خانگی در محل بدون نیاز به جابجایی و با 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی جهت رفاه حال هموطنان ارجمند اقدام به تجهیز تیم تکنسین و کارآزموده کرده تا با انجام تعمیرات و سرویس های مورد نیاز بتواند با کاهش زمان و هزینه های تعمیر و نیز عدم نیاز به جابجایی های طاقت فرسا، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

7 روز هفته 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

اطلاعات تماس

تلفن دفتر شهرک غرب: 88564350

تلفن دفتر تجریش: 26761085

وب سایت: www.digiservice724.ir 

آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی

کوچه 26 شرقی پلاک 14، واحد 2

گوگل  لینکدین  پینترست  تلگرام

فیسبوک  اینستاگرام  تویتر  آپارات